וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "הקמפיין מתחיל מול מונטנגרו"

19.8.2014 / 22:02

מאמן הנבחרת מבין שניצחון ההולנדים פתח מחדש את הסיפור. גרין: "למדנו מהטעויות מהמשחק הראשון" (ד', 22:00, ע' 1)

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
מוכן למשחק. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפגוש מחר (רביעי) בפודגוריצה את מונטנגרו במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות אליפות אירופה 2015. שתי הנבחרות מגיעות במאזן זהה, 2 ניצחונות והפסד אחד, כשישראל מוליכה את בית ב' בזכות יתרון בהפרש הסלים בבית משולש שכולל גם את הולנד. שתי הנבחרות נפגשו לפני כשבוע וחצי בניקוסיה, שם ניצחה מונטנגרו 97:100.

נבחרת ישראל הגיעה אתמול בצהריים לבירה המונטנגרית וערכה אימון שחרור אחרי הניצחון על בולגריה שלשום. היום ערכה הנבחרת את האימון המסכם לקראת היריבה, כשמלבד הצד המנטאלי בניסיון לעצור את רצף ארבעת ההפסדים ליריבה האקס יוגוסלבית, ניסו בצוות המקצועי לתקן את הליקויים מהמשחק הראשון. כבר אחרי ההפסד לבולגריה אמר המאמן ארז אדלשטיין לתקשורת כי הנבחרת תצטרך לטפל טוב יותר בפיק אנד רול המונטנגרי, כשלא מעט נקודות קלות הגיעה לנבחרת היריבה דרך ביצוע פשוט של התרגיל הזה.

ארז אדלשטיין אמר: "אמרנו בהתחלה שזה שישה משחקים שכל אחד מהם זה גמר גביע, אז עכשיו אני אומר שהקמפיין מתחיל מחר. מי שחשב אחרת אז הקמפיין מתחיל מחר בגלל הניצחון של הולנד. אין ספק שביחס למשחק הקודם מה שצריך לשנות זה ההגנה, אנחנו לא יכולים לקבל 57 אחוז ל-2 ו-50 אחוז ל-3, חד משמעית. זה יהיה משחק אחר מחר, מגרש מלא ושיפוט עם שופטי יורוליג. נראה אם התקדמנו והפנמנו את מה שאנחנו צריכים לעשות".

יניב גרין אמר לקראת המשחק: "הרבה זמן לא הצלחנו לנצח את מונטנגרו ובאמת הגיע הזמן. הם קבוצה טובה, משחקים פה בבית ויבוא קהל שידחוף אותם, אבל למדנו מהטעויות אני חושב, ראינו אותם הרבה בווידאו, נשנה דברים לקראת המשחק מחר. נבוא לנצח במשחק. אם נמשיך לנצח, זה יהיה תלוי בנו ונעלה לאליפות אירופה".

גל מקל, נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל,
יצטרכו לטפל טוב יותר בפיק אנד רול. מקל/איגוד הכדורסל

מונטנגרו מגיעה להתמודדות אחרי שהפסידה להולנד ביום ראשון. מי שמצטיין ללא ספק בנבחרת המונטנגרית הוא הפורוורד-סנטר ולדימיר דרגיצ'ביץ' שרושם עד כה 15 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. טיילור רוצ'סטי, שרשם 17 נקודות ו-9 אסיסטים נגד ישראל, נחלש בשני המשחקים האחרונים עם 4 נקודות ואסיסט אחד בניצחון על בולגריה, ו-9 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 איבודים בהפסד להולנד. מי שעוד מרשים בנבחרת של לוקה פביצ'ביץ' הוא הגארד סיאד סחוביץ', שהטביע בהארכה את הסל שגמר את המשחק נגד ישראל בשבוע שעבר, עם 12.3 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע.

"לא הצלחנו לנצל את הניצחון הגדול שהשגנו נגד ישראל בשל ההפסד להולנד", התייחס מאמן מונטנגרו לוקה פביצ'ביץ' להמשך המשחקים בבית, "ברור שבולגירה תסיים אחרונה, והמשחקים נגדה לא יחשבו בהשוואה נגד הבתים האחרים. ההכרעה תיפול במשחקים בינינו, לבין ישראל לבין הולנד. הכל פתוח. אנחנו נצטרך להתגבר על העצבות שבאה אחרי הפסד כמו שהיה לנו, ולשחק אגרסיבי נגד ישראל, שהיא יריבה נהדרת. כולם מסוגלים להשיג ניצחונות בחוץ, מלבד בולגריה, שכנראה תסיים אחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully