וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקווה שפיני יעזור לגודס כמו שאני עזרתי לו"

19.8.2014 / 16:01

בין ההכנות לעונת ה-NBA עם קליבלנד, דיוויד בלאט שב ארצה לצילומים לקמפיין של חברת "דאב מן". תפסנו אותו לשיחה על העונה הקרובה ("רוצים להגיע הכי רחוק"), לברון ("שמח שהוא חזר במשמרת שלי") וכמובן, הזעזוע במכבי תל אביב ("רוצה להאמין שזה ינותב למקומות טובים")

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עונת ה-NBA תיפתח בעוד יותר מחודשיים, ונציגנו הבולט בליגה הטובה בעולם, דיוויד בלאט, ניצל את ההפוגה הקצרה כדי לקפוץ לביקור קצר בישראל, במהלכו הצטלם לקמפיין של רשת הטיפוח DOVE MAN. בזמן הצילומים תפסנו את מאמן קליבלנד לשיחה קצרה איתנו על האתגר שמחכה לו עם הקאבס, על לברון ג'יימס, קווין לאב ואפילו על הזעזוע בצוות המקצועי במכבי תל אביב, עם מינויו של פיני גרשון לעוזר מאמן.

דיוויד בלאט. יוסי ציפקיס
מוכן לאתגר. בלאט צילום: יוסי ציפקיס)/יוסי ציפקיס

"לא יצא לי לנוח הרבה בקיץ הזה, אבל מסיבות טובות", אמר בלאט בפתח דבריו. "אני מברך על זה. המסע שלי היה מיוחד במינו, אבל כשאתה משקיע, מקריב ורוצה הדברים הטובים יכולים לקרות לך. הרבה התקשרו אליי והרבה דיברו ותמכו בי. זאת תחושה טובה, כי אלה אנשים שאני מכיר ועבדתי איתם. יש הרבה שחקנים מהעבר שלי שהייתי רוצה שיהיו איתי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"הוא תמיד מרחף מעל אוהיו והקאבס". לברון/AP

לגבי מצבת השחקנים בקליבלנד: "לא דובר באופן וודאי על זה שנקבל את השחקנים שקיבלנו בסוף. לברון תמיד מרחף מעל מדינת אוהיו וקליבלנד מסיבות טובות. אני שמח שזה קרה במשמרת שלי. אני לא יכול לדבר על קווין לאב ולא יכול להביע דעה".

לגבי הסיכויים לאליפות: "יש לנו הרבה עבודה לעשות. יש לנו שחקנים טובים. אנחנו צריכים לעשות ולבנות את עצמנו צעד אחר צעד. אני מקווה שנעשה את זה".

לגבי החלק שלו בבחירת השחקנים: "אני לא בוחר אותם. אני מביע דעה וממליץ, אבל ההחלטות הן לא שלי. זה לא עובד ככה ב-NBA ברוב המקרים. טוב שיש מקצוען כמו דייויד גריפין שכל כך רוצה לבנות קבוצה מוצלחת. אני נותן את הטון שלי מתי שצריך.

על מכבי תל אביב והזעזוע בצוות האימון: "פיני לא לקח תארים לבד, עכשיו הג'וב שלו הוא לעזור לקחת תארים בתפקיד אחר. אני מקווה שכמו שעזרתי לפיני וכמו שגיא עזר לי, כך גם פיני יוכל לעזור לגיא. זו תהיה סגירת מעגל יפה. הם שני מקצוענים שמבינים מה זה מכבי. אני רוצה להאמין שהם יידעו לנתב את עצמם כדי לגרום לקבוצה להצליח כמו בשנים הקודמות. אני לא חושב שיש בזה מסר לגודס".

בנוגע לדברים אליהם בלאט לא יתגעגע בישראל: "לא אתגעגע לחלק מהמקומות שבהם הקהל לא יודע להתנהג. אני לא אתגעגע לאנשים בכל מקום ובכל מגרש שלא יודעים להתנהג בו".

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס עם עוזרו, פיני גרשון. ניב אהרונסון
"נקווה שפיני יעזור לו כמו שאני עזרתי בזמנו". גרשון וגודס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully