וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את דוראנד סקוט

הגארד האמריקאי-ג'מייקני (24, 1.96) יהיה הזר השני של עודד קטש העונה, יחד עם ריון בראון ששיחק לצידו במכללת מיאמי

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של דוראנד סקוט. הגארד האמריקאי-ג'מייקני (24, 1.96) חתם לעונה אחת, כשהאדומים מחזיקים באופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

סקוט הוא הזר השני שחותם בקבוצה, לצד ריון בראון, ששיחק איתו באוניברסיטת מיאמי שבפלורידה. הסגל הישראלי של האדומים מלא וכולל את רביב לימונד, מתן נאור, יהונתן שולדבראנד, רום גפן וגולן גוט שממשיכים מהעונה שעברה, יחזקאל סקוורר ו-ווילי וורקמן שהצטרפו לאחרונה, ויונתן מור שהגיע מהאקדמיה של איגוד הכדורסל. האדומים צפויים לצרף בקרוב גם את הסנטר יינסי גייטס מהפועל אילת, שיגיע עם עודד קטש ועוזרו עידן אבשלום.

דוראנד סקוט שחקן מכללת מיאמי. AP
עוד רכש אדום. דוראנד סקוט/AP

סקוט (24, 1.96), יליד ניו יורק, הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה משנת 2013, שנחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים במכללות, זכה בתואר שחקן ההגנה של ה-ACC בשנת 2013, והעפיל עם המכללה לסווטי 16 בטורניר המכללות. אחרי ששיחק בליגת הקיץ בעונה שעברה במדי סן אנטוניו, הגיע לליגה הספרדית לקבוצת אוברדיורו, אך לא הרשים עם 4.6 נקודות ו-1.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. סקוט אף משחק בנבחרת ג'מייקה ורשם באליפות אמריקה בקיץ שעבר 10.5 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully