וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "האדם שהאמין בי לא נמצא במכבי תל אביב יותר"

28.7.2014 / 21:41

הקפטן לשעבר נפרד רשמית: "מכבי החליטה ללכת לכיוון אחר ואני מבין שזה עסק לכל דבר. מכבי וישראל היו בשבילי בית שני"

שון ג'יימס מכבי תל אביב. מגד גוזני
"תודה מיוחדת לאוהדי מכבי תל אביב". ג'יימס/מגד גוזני

שון ג'יימס הודיע היום (שני) רשמית באמצעות הודעה בדף הפייסבק שלו כי הוא עוזב את מכבי תל אביב. כזכור, הצהובים ביקשו לשחרר את ג'יימס בשל החשש מהפציעה מגבו. "זהו יום עצוב במיוחד עבורי. אבל אני מאמין שכל דבר שקורה לנו בחיים הוא לטובה", כתב ג'יימס. "לא רק מכבי תל אביב אלא גם מדינת ישראל הייתה עבורי בית השני, לי ולמשפחתי. מכבי תל אביב החליטה ללכת לכיוון אחר ואני מבין שזה עסק לכל דבר".

ג'יימס שלח עקיצה מרומזת באומרו, "זה ברור לחלוטין שהאדם שהאמין בי לא נמצא במערכת יותר", רמיזה על כך שדיוויד בלאט עבר ל-NBA. "אני רוצה להודות לכולם היה לי העונג להכיר ולדבר עם כולכם, תודה מיוחדת לאוהדי מכבי תל אביב. ללא האהבה והעידוד שלכם הקבוצה היא לא אותה הדבר, תמשיכו להיות איך שאתם. ולסיום, זה כואב אבל תמיד מכבי תל אביב וכל אוהדיה ומדינת ישראל יהיו בלבי. שמרו על קשר".

ג'יימס (31, 2.09 מ') הגיע לישראל בקיץ 2008, כשחתם בבני השרון. אחרי שלוש עונות מצוינות בליגת העל, חתם בקיץ 2011 במכבי תל אביב והשתדרג מסנטר מחליף לסנטר פותח, ואז לקפטן הקבוצה. בקיץ שעבר חתם לארבע שנים נוספות, אך פציעה בגב גרמה לו להחמיץ את מרבית העונה, ולבסוף גם להשתחרר ממנה. עונתו הטובה ביותר במכבי תל אביב היתה 2012/13, אז העמיד ממוצעים של 11.5 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
"מכבי מודה לשון על שלוש שנים יפות מאוד בקבוצה"/קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה: "מכבי ת"א הגיעה להבנות עם שון ג'יימס ונציגיו לפיהן לא ימשיך בקבוצה בעונת 2014/15. מכבי מודה לשון על שלוש שנים יפות מאוד בקבוצה, במהלכן היה שחקן אהוד, מוביל וחשוב ולתקופה מסוימת אף שימש קפטן הקבוצה. שון ומשפחתו נמצאים כבר שש שנים במדינת ישראל - שלוש שנים בבני השרון ושלוש שנים במכבי, ומטבע הדברים נקשרו מאוד למקום, כפי שגם אנו במכבי נקשרנו למשפחת ג'יימס - שון, מליסה ולבנים התאומים ברוקלין ובריידן. אנו מאחלים לשון הצלחה רבה בהמשך הדרך".

לידיעה הראשונית על כך שמכבי ת"א מתכוונת לשחרר את ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully