וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "ככה נרצה לראות את נבחרת ישראל משחקת"

המאמן התעודד מהניצחון על רוסיה: "בחצי השני שמרנו מדהים". פישר: "נהנה מכל רגע, אנחנו עושים צעדים בכיוון הנכון"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם עוזר המאמן ליאור ליובין. איגוד הכדורסל,
אפשר לחייך בינתיים. ליובין ואדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל הרשימה במשחקה השני בטורניר ההכנה במוסקבה, כשהביסה הערב (שישי) 72:87 את רוסיה החזקה. מחצית שניה גדולה של הכחולים-לבנים אפשרו להם להפוך פיגור בן 14 נקודות לניצחון ב-15 הפרש, ומחר (שבת, 13:00, אין שידור) הם יסיימו את טורניר ההכנה למוקדמות היורובאסקט מול צ'כיה.

"לא צריך לצאת מפרופורציות, למרות שזה חשוב בהכנה לתת ביטחון לאנשים ולהאמין בברכת הדרך", אמר המאמן ארז אדלשטיין בסיום. "בחצי השני שמרנו בצורה מדהימה, הורדנו את איבודי הכדור ועשינו מהלכים קבוצתיים שהביאו לשישה שחקנים בדאבל פיגרס. חייבת להיות לזה המשכיות כי ככה נרצה לראות את נבחרת ישראל - מחויבת נחושה ולוחמת".

גיא פניני, שסיים כקלע המוביל עם 16 נקודות, הוסיף: "שיחקנו הרבה יותר טוב מאתמול. הורדנו קצת חלודה וגם היום התחלנו צולע אבל לאט לאט נכנסנו לקצב שאנחנו רוצים להיות בו. ראינו נבחרת כמו שישראל צריכה לשחק, יחד, עם הרבה תשוקה ואהבה ואז גם הסלים מגיעים ומנצחים".

דיאור פישר, שרשם את הופעתו השנייה בנבחרת וסיפק 12 נקודות, אמר: "הכל חדש עבורי ואתמול לא היה קל. אני שמח שהפכתי את הדרך בה שיחקתי, הייתי אפקטיבי ותרמתי לקבוצה. טוב לי כשמנצחים ובטח כשמנצחים פעמיים ברציפות. אני נהנה מכל רגע ואנחנו עושים צעדים לכיוון הנכון".

דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
משתלב היטב. פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully