וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין לא ישתתף באליפות העולם בכדורסל

הפוורורד של הקליפרס הודיע שהוא מעדיף להתרכז בהכנות לעונה הבאה. החמיץ את אולימפיאדת 2012 בגלל פציעה

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
שומר את ההיילייטס ל-NBA. גריפין/AP

אוהדי הכדורסל שקיוו לראות את בלייק גריפין מביא משהו מהרפטואר הנוצץ שלו לאליפות העולם שתתקיים בספטמבר הקרוב בספרד, יאלצו להסתפק בשחקני NBA אחרים. הלילה (בין חמישי לשישי) הודיעו ראשי נבחרת ארה"ב שגריפין פסל את עצמו מהשתתפות בטורניר.

הפורוורד של לוס אנג'לס קליפרס היה אחד מ-19 שחקנים שנבחרו על ידי המאמן מייק ששבסקי, סגל שכמובן יקוצץ עד האליפות. אלא שהוא החליט לא לצאת והסביר בקצרה: "כרגע אני רוצה להשקיע את כל כולי בהכנה לעונה הקרובה עם הקליפרס".

גריפין העמיד השנה ממוצעים של 24.1 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בעונה הסדירה ו-23.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בפלייאוף. הוא היה אמור לייצג את נבחרת ארה"ב באולימפיאדת 2012, אבל נעדר בגלל פציעה בברך.

מייק ששבסקי מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
יסתדר גם בלי גריפין. ששבסקי/רויטרס

אליפות העולם בכדורסל תצא לדרך ב-30 באוגוסט ותסתיים ב-14 בספטמבר. ארה"ב שובצה לבית ג' והיא תפגוש שם את טורקיה, אוקראינה, פינלנד, הרפולביקה הדומיניקנית וניו זילנד.

בסגל הרחב של ששבסקי נותרו 18 שחקנים:

בראדלי ביל (וושינגטון וויזארדס), דמרקוס קאזינס (סקרמנטו קינגס), סטפן קרי (גולדן סטייט ווריורס), אנתוני דייויס (ניו אורלינס פליקנס), דמאר דרוזן (טורונטו ראפטורס), אנדרה דראמונד (דטרויט פיסטונס), קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), קנת' פאריד (דנבר נאגטס), פול ג'ורג' (אינדיאנה פייסרס), ג'יימס הארדן (יוסטון רוקטס), גורדון הייווארד (יוטה ג'אז), קיירי אירווינג (קליבלנד קאבלירס), קייל קורבר (אטלנטה הוקס), דמיאן לילארד (פורטלנד טריילבלייזרס), קווין לאב (מינסוטה טימברוולבס), דרק רוז (שיקגו בולס), צ'אנדלר פארסונס (דאלאס מאבריקס), קליי תומפסון (גולדן סטייט ווריורס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully