וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו צפוי לחתום במכבי תל אביב ביומיים הקרובים

24.7.2014 / 10:49

הגארד קיבל את השחרור המיוחל מצסק"א מוסקבה, ונסללה דרכו חזרה לשורות הצהובים. פארגו יחתום על חוזה לשנתיים ביד אליהו וצפוי להרוויח כמיליון דולר נטו לעונה. מכבי תל אביב לוחצת על דיון תומפסון, אם יסרב אז בריאן רנדל עשוי לחתום

ג'רמי פארגו שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
בקרוב בצהוב. פארגו/קובי אליהו

ג'רמי פארגו הגיע היום (חמישי) לסיכום עם צסק"א מוסקבה על התרת חוזהו עם המועדון. בשבועות האחרונים ניהל הגארד מאבק ארוך עם הנהלת המועדון הרוסי ונשיאו אנדריי ואטוטין כדי להפסיק את ההתקשרות בין הצדדים. בסופו של דבר הפערים בין השחקן לצסק"א גושרו, ועתה נסללת דרכו של הגארד בחזרה למכבי תל אביב, בשורותיה שיחק בעונת 2010/11 והגיעה עמה לגמר היורוליג באותה עונה.

מכבי תל אביב צפויה לחתום עם ג'רמי פארגו על חוזה ביומיים הקרובים, זאת לאחר שהגארד קיבל היום את השחרור מצסק"א מוסקבה. פארגו יחתום על חוזה לשנתיים וצפוי להרוויח כמיליון דולר נטו לעונה. פארגו היה האופציה המועדפת על המאמן גיא גודס. כבר בחודש יוני החלו השיחות בין שני הצדדים. כשפארגו הביע רצון לחתום במכבי.

סוגיית שחרורו של ג'רמי פארגו מצסק"א מוסקבה הייתה מסובכת, והוא סומן כאחת ממטרות הרכש הבולטות של מכבי תל אביב לקיץ הקרוב. פארגו היה חתום בצסק"א על חוזה הנאמד בכשני מיליון יורו לעונה. ואטוטין ניהל בשבועות האחרונים שיחות עם סוכנו של פארגו, בראד איימס והשניים הצליחו לבסוף לגשר על הפערים ולבטל את החוזה לעונה הבאה. השחקן דרש את מלוא הסכום שהובטח לו, מה שהקשה על מציאת פיתרון. צסק"א אף סירבה ליטול חלק בעלויות של חוזהו של פארגו וחיפשה קבוצה שתשלם לו את הסכום המלא. בפגישה בלאס וגאס, הביע פארגו את חוסר שביעות רצונו ממצבו בצסק"א כמו גם נכונות רבה להצטרף לצהובים.

ג'רמי פארגו שחקן צסק"א מוסקבה מול סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
בעונה הקרובה הם ישתפו פעולה שוב. פארגו ושחורציאניטיס/קובי אליהו

דיון תומפסון סיכם את רוב תנאיו במכבי תל אביב, אולם לא חתם על החוזה ועל ההצעה של המועדון לשנתיים. אם תומפסון יחליט לא להגיע למכבי תל אביב, יהיה זה בריאן רנדל שיחתום בקבוצה. הפורוורד הוורסטילי של מכבי חיפה מתקרב לסיכום בשורות הצהובים, זאת לאחר שקיבל הצעה לחוזה לשנתיים. רנדל הרשים את ראשי המועדון בסדרת הגמר מול מכבי חיפה והצהובים מעריכים כי הפורוורד יסכים להצעתם.

רנדל, (28, 2.03 מ') הגיע ארצה בקיץ 2008 כשהצטרף להפועל גליל עליון. בעונה שלאחר מכן סיים עונה נהדרת והוליך את המועדון מהצפון לזכייה מדהימה באליפות לאחר ניצחון בגמר הפלייאוף על מכבי תל אביב. לאחר הזכייה באליפות רנדל עבר יחד עם מאמנו עודד קשט להפועל ירושלים, במדיה הוא שיחק שתי עונות נוספות. לאחר ביקור לא מוצלח בגרמניה, שב השחקן לישראל וחתם בשלהי העונה בהפועל תל אביב. במהלך תשעה משחקי ליגה אשתקד, קלע 9.9 נקודות, אסף 6.5 כדורים חוזרים, מסר 1.7 אסיסטים וחטף 1.4 פעמים ב-25.3 דקות בממוצע. בשלושה משחקי פלייאוף נגד מכבי תל אביב, שיפר את ממוצעיו ל-11.7 נקודות, 8 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-31 דקות. בעונת 2013/14 רשם רנדל ממוצע של 12 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-27 משחקים. ב-11 משחקי פלייאוף הממוצע שלו עמד על 12.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
קיבל הצעה לשנתיים. רנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully