וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ריון בראון חתם לשנה

הגארד שכיכב באוניברסיטת מיאמי בארבע השנים האחרונות ושיחק עם שארלוט בליגת הקיץ, מצטרף לקבוצה של עודד קטש

ריון בראון אוניברסיטת מיאמי. AP
מצטרף להפועל תל אביב. בראון/AP

הפועל תל אביב של עודד קטש ממשיכה להתחזק. סוכן השחקנים סת' כהן, המשמש כנציגו של ריון בראון, צייץ היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו כי השחקן האמריקאי סיכם לשנתיים במדי האדומים. לאחר מכן, האדומים הודיעו רשמית על ההחתמה, אבל הבהירו כי מדובר בחתימה לשנה אחת בלבד.

"כוכב אוניברסיטת מיאמי, ריון בראון, יתחיל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה הבכירה בישראל, בהפועל תל אביב. מזל טוב", צייץ כהן. בראון יהיה הזר הראשון של הקבוצה לקראת העונה הקרובה.

בראון, שיהיה בן 23 בעוד כחודש, סיים בעונה שעברה את ארבע שנותיו במדי ההוריקאנס של אוניברסיטת מיאמי. הוא מתנשא לגובה 1.98 מטר וסיים את הקריירה בקולג'ים עם 15.5 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחרונה הוא שיחק בליגת הקיץ במדי שארלוט וב-14.6 דקות למשחק קלע 6.3 נקודות בממוצע.

בראון הוא גארד גבוה וחזק פיזית המסוגל לשחק גם בעמדה 3 ובעל יכולת אתלטית וחדירה לסל. בעונה האחרונה הוא קלע ב-32 אחוזים מחוץ לקשת.

נכון לרגע זה, חתומים בהפועל תל אביב רביב לימונד, מתן נאור, רום גפן, גולן גוט, יהונתן שולדבראנד, יונתן מור ויחזקאל סקוורר. כמו כן, האדומים מנסים להאריך את חוזהו של ג'וש אוואנס לאחר שקרלון בראון עזב אותם לטובת באמברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully