וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אלכס טיוס לא יהיה חלק מנבחרת ישראל

שחקן מכבי תל אביב הודיע לאיגוד הכדורסל כי הוא לא מתכוון להצטרף לקמפיין הקרוב. האם זה יוביל להשעיה מהליגה?

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הסאגה נגמרה. טיוס/ברני ארדוב

לאחר שגרם לא מעט כעס ותסכול בקרב אנשי איגוד הכדורסל הישראלי, הודיע הערב (שלישי) באופן רשמי אלכס טיוס כי הוא לא מתכוון להצטרף לנבחרת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. "אלכס טיוס הודיע לגורמים באיגוד הכדורסל שאינו מתכוון להצטרף השנה לאימוני ומשחקי הנבחרת, הוא מאחל לנבחרת הצלחה ושישמח ללבוש את מדי הנבחרת בעתיד. באיגוד קיבלו את ההודעה וישקלו את הצעדים בנושא בהמשך", נמסר מאיגוד הכדורסל. מיותר לציין שגם באיגוד וגם במכבי תל אביב לא אוהבים את המהלך של טיוס, ונשקלת האפשרות להשעותו ממספר משחקי ליגה.

כזכור, טיוס, שזומן לסגל של ארז אדלשטיין, השהה את בואו לפתיחת האימונים, מה שגרם כעס רב. "ההתנהלות של טיוס היא לא כמו של שחקן שרוצה באמת לעזור לנבחרת ישראל", אמר בשבוע שעבר בכיר באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט לאחר ששחקן מכבי תל אביב טען שנעדר עקב טיפולי שיניים. "טיפולי שיניים? זה לצחוק לנבחרת בפרצוף, והדבר העצוב הוא שלבסוף לא תהיה ברירה אלא לשתף אותו. הייתי מצפה ממכבי תל אביב להתערב לטובת השחקן, הרי בסופו של דבר האזרחות הישראלית שלו תורמת להם לא פחות ממה שהיא תורמת לנבחרת ישראל, אבל הבנו שגם את מכבי הוא לא בדיוק סופר מההתנהלות שלו במהלך העונה".

נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
ללא טיוס. נבחרת ישראל/איגוד הכדורסל

ללא טיוס, תצא מחר אחר הצהריים נבחרת ישראל לטורניר ההכנה הראשון שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה במתחם נובוגורסק שליד מוסקבה. הטורניר שהיה אמור להתקיים בארץ לא ישודר בטלוויזיה ויתקיים ללא קהל של ממש במתחם הספורט הלאומי של רוסיה. 15 שחקנים יצאו מחר לרוסיה. יניב גרין שסובל מפציעה בבטן לא מתאמן בימים האחרונים ולא יטוס וגם עוז בלייזר יישאר בארץ, ויחזור להתאמן עם הנבחרת כשתשוב ארצה.

ליאור אליהו שעדיין לא החלים לחלוטין מהשבר באצבעו, לא מתאמן באופן מלא ולא אמור לשחק בטורניר, אבל צוות האימון החליט שהוא יצא לרוסיה, להמשיך לעבוד עם מאמן הכושר אבי קובלסקי ולהיות חלק מהנבחרת.

השחקנים שיצאו: גל מקל, יובל נעימי, אפיק נסים, רביב לימונד, יותם הלפרין, דגן יבזורי, ניצן חנוכי, שון דאוסן, עמרי כספי, גיא פניני, אלישי כדיר, ליאור אליהו, אלכס צ'וברביץ', דיאור פישר, ג'ייק כהן.

סדר המשחקים: ביום רביעי בשעה 17:00 (שעון ישראל) נגד רוסיה ב', ביום חמישי ב-17:00 נגד רוסיה ובשבת בשעה 13:00 נגד צ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully