וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "היה קשה, הקבוצות של אדלשטיין משחקות חזק"

24.4.2014 / 23:11

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה אחרי הניצחון על הפועל ת"א. אדלשטיין לקראת הפלייאוף: "אילת ברמה של חיפה וירושלים"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. קובי אליהו
יקווה להפסד של מכבי. גרינברג/קובי אליהו

בזמן שמכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בפיינל פור של היורוליג, הפועל ירושלים השיגה הערב (חמישי) ניצחון חוץ נאה עם 76:81 על הפועל תל אביב, ושמרה על סיכוייה לסיים במקום הראשון את העונה הסדירה. כעת, האדומים יקוו להפסד מפתיע של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה במחזור הסיום, אחרת הצהובים יסיימו ראשונים וירושלים תסיים שנייה ותפגוש את הפועל חולון בסדרת הפלייאוף.

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל ת"א, תסיים ראשונה?

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
הצטיין. ברייסי רייט/מגד גוזני

בראד גרינברג, מאמן הפועל ירושלים אמר בסיום: "זה היה משחק קשה מאוד כמו כל המשחקים נגד הפועל תל אביב. הקבוצות של ארז משחקות חזק, והאגרסיביות שלהם ישר מההתחלה, ואם אתה לא משווה את האגרסיביות הם ילחצו עליך. יש לנו כוח בפנים והכנסנו את הכדור מספיק פנימה כדי להגיע לקו במחצית הראשונה וזה שמר אותנו בתמונה. בחצי השני עשו עבירות על ברייסי, וקלענו כמה שלשות, ולמזלנו ניצחנו את המשחק".

גרינברג הוסיף: "המשחק הזה היה חשוב לשחקנים שלנו כי בשלושת המשחקים האחרונים שלנו נתנו 50 נקודות או יותר במחצית הראשונה ודיברנו על זה. אתה לא יכול לנצח אם אתה מקבל 50 נקודות במחצית. זה לא קבר אותנו נגד הפועל לפני שלושה משחקים, אבל נגד חיפה ומכבי כן. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בהגנה במחצית הראשונה. לא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה, אבל עשינו עבודה הגנתית יותר טובה במחצית השנייה".

ברייסי רייט, גארד הפועל ירושלים אמר בסיום: "לא שיחקנו 12 ימים, וכשמתאמנים כל הזמן אתה נמצא במתח ורוצה לפגוש כבר יריבה. לא דיברנו הרבה על ההפסד למכבי תל אביב, ידענו שיש לנו עוד משחק לפני הפלייאוף, ואם הם יפסידו לחיפה נסיים ראשונים. יש לנו דברים עוד לעבוד עליהם.
בשבילנו אנחנו צריכים לדאוג לא לנצח את עצמנו. צריכים לבוא באינטסנביות שהובילה אותנו למקום הזה, כל מי שנפגוש ננסה לשחק את הכדורסל שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
שוב הפסיד לירושלים. אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין: "כל שלושת המשחקים שלנו פה בבית העליון הוכרעו בכדור אחרון. כן פלייאוף, שלושה משחקי פלייאוף. אתה לא משחק אחרת בגלל המקום. זה נכון שיצא לנו לשחק חמישי אחרי חמישי אבל זה נמשך ונמשך, אתה לא בקצב של פלייאוף, זה לא הקצב של פלייאוף של שני משחקים בשבוע".

על היריבה שלו בפלייאוף, אמר המאמן: "אילת זאת קבוצה ברמה של ירושלים ומכבי חיפה, הייתה קבוצת פיינל פור בשנה שעברה, תקציב גדול מאיתנו, קבוצה שיכולה להביא את אלישי כדיר ויובל נעימי זה אומר הכל. בגלל שיטת המשחקים הם נחבאו אל הכלים, אבל אסור לשכוח שהם הגיעו לגמר הגביע".

"אני אתאכזב אם לא נעבור סדרה, כי ככה חונכתי. משחק שאני מפסיד, אני לוקח ללב, זה מהות הספורט. היעדים שלנו לא היה מקום ראשון או שני. אנחנו רוצים לקטוף את הפירות, משחקים נגד קבוצה מאוד מנוסה עם שחקני ליגה מהטובים שיש. הלוואי שנעלה, יהיה קרב קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully