וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון: "באנו במטרה לשמור על התואר"

24.4.2014 / 20:42

קפטן גלבוע/גליל מתרגש לקראת פיינל פור שלישי ברציפות של קבוצתו, שתפגוש בחצי הגמר את פרישטינה מקוסובו (ו', 20:15)

עמית שמחון שחקן גלבוע/גליל. מגד גוזני
גלבוע/גליל רוצה גביע. שמחון/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל תתמודד מחר (שישי), זאת הפעם השלישית ברציפות, בפיינל פור של הליגה הבלקנית, שייערך העונה בקוסובו. הקבוצה מהצפון תפגוש בחצי הגמר את סיגל פרישטינה המקומית (20:15, שידור ישיר באתר הליגה הבלקנית). הקבוצה של שרון דרוקר, שסיימה את הליגה הבלקנית הסדירה במקום הראשון עם מאזן 4:12, הגיעה לקוסובו אתמול וערכה היום אימון באולם בו ייערך המשחק. בקבוצה מצפים למשחק קשה, לאחר שהפסידו במסגרת הליגה לפרישטינה בחוץ 81:78. בחצי הגמר השני תפגוש לבסקי סופיה את קבוצת בלקן בוטבגרד לדרבי בולגרי.

"אנחנו לקראת האתגר הבא שלנו, השחקנים עשו מסע ארוך ומוצלח בליגה הבלקנית השנה", אמר המאמן שרון דרוקר לקראת המשחק, "סיימנו ראשונים ונרצה לשמור על המקום הזה בתום הפיינל פור". הקפטן עמית שמחון התייחס למעמד: "מאוד מתרגשים לקראת הפיינל פור, זה אירוע וחוויה גדולה לכולנו. מרגישים מוכנים לקראת המשחק מחר, באים במטרה לנצח ולשמור על התואר".

סיגל פרישטינה, אלופת קוסובו בין השנים 2006 ו-2011, נחשבת לאחת ההפתעות העונה בליגה הבלקנית ומציגה סגל שמורכב משחקנים מקומיים וזרים. המאמן הוא המונטנגרי מארין דוקוזובסקי, שהוביל את אקדמיק סופיה לגמר הליגה הבלקנית בשנת 2012. השחקן המוביל של הקבוצה הוא שחקן נבחרת פולין דארדן ברישה, ולצדו ניתן למצוא את האמריקאים קנדריק ג'ונס ואנטביה וולר. השחקן המקומי המוביל של פרישטינה הוא בלרים מזרקו, סנטר בגובה 2.06, שרושם בליגה הבלקנית 9.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully