וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אחרי ההישארות, הפנים לאיחוד עם רעננה

24.4.2014 / 10:35

בקבוצה מקווים כי ביילסקי יעזור להחזיר את בני השרון. לא ברור האם קצורין ימשיך. זליקוביץ': "כמה שיותר קשה, יותר מתוק"

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. יוסי ציפקיס
"אותי חינכו לבוא והילחם בכל משחק". אבירם זליקוביץ'/יוסי ציפקיס

בני הרצליה השלימה אמש (רביעי) את משימת ההישרדות שלה בליגת העל כשגברה 79:80 על הפועל אילת בביתה. בסיום המשחק, בו הוליכה הקבוצה של מולי קצורין ביתרון מבטיח בסיום הרבע השלישי אך נקלעה לפיגור לקראת הסיום, חגגו השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה עם האוהדים, וזאת בפעם השנייה לאחר שעשו כך גם לפני שבועיים כשחשבו שנשארו בעקבות הניצחון על מכבי אשדוד.

"אומרים שכמה שיותר קשה זה יותר מתוק. התסריט הזה נכתב למעלה כי מה שקרה פה היום זה משהו שאי אפשר להסביר את זה במילים: האווירה שהייתה פה והחבר'ה שבאו להילחם. אני שמח כל כך שעשינו את העבודה", אמר בסיום אבירם זליקוביץ', שקבע שיא קריירה במשחק האחרון של העונה עם 21 נקודות, "אותי חינכו לבוא ולהילחם בכל משחק, וככה חשבתי שגם אילת יעשו. למרות זאת, בתוך תוכי ידעתי שנעשה את העבודה".

על ההזדמנות שהוא וחברו עוז בלייזר קיבלו העונה הוסיף זליקוביץ': "הרצליה זה מועדון שמקדם צעירים בשנים האחרונות, אני חלק מתהליך, גם עוז, אנחנו שמחים להיות כאן, קיבלנו הזדמנות ענקית כאן אבל חובת ההוכחה עלינו".

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. יוסי ציפקיס
ירצה להמשיך. מולי קצורין/יוסי ציפקיס

לאחר שהבטיחו את ההישארות, יקוו בקבוצה לנסות ולהחזיר את האיחוד עם רעננה, שהקבוצה הבכירה של העיר, מכבי רעננה, עלתה העונה מהליגה הארצית לליגה הלאומית. זאב ביילסקי, ראש עיריית רעננה, היה ממייסדי בני השרון בתחילת שנות ה-2000, והוא בעד האיחוד גם כעת, אך גורמים שונים ברעננה, בעיקר סביב הקבוצה, לא מעוניינים לחזור לאיחוד. חשוב לציין כי בבני הרצליה האמינו שהאיחוד יתבצע עוד במהלך העונה הנוכחית, אך הוא לא יצא לפועל.

בהרצליה מאמינים כי גם אם האיחוד לא ייצא לפועל בסופו של דבר, הבעלים לני רקנאטי ימשיך עונה נוספת. בשלב זה לא ברור האם המאמן מולי קצורין, שהגיע רגע לפני משחקי הבית התחתון, יהיה מעוניין להמשיך, ונראה כי השלד הישראלי הצעיר שהוביל את הקבוצה - אבירם זליקוביץ', עוז בלייזר, גיא לביא ועידן זלמנסון, ימשיך לקבל הזדמנות גם בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully