וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את גלאטסראיי 75:78 ועלתה לפיינל פור

ללא נבארו הפצוע, חזרו הקטלאנים מפיגור 10 נק' ברבע הראשון בדרך ל-0:3 בסדרה. הוארטס בלט, ארויו אכזב ברגעי ההכרעה

שחקן ברצלונה מרסליניו הוארטס. Huseyin Caglar, GettyImages
גדול במאני טיים. הוארטס/GettyImages, Huseyin Caglar

חברים, חברות, תגידו מזל טוב לעולה הראשונה לפיינל פור היורוליג: ברצלונה. זה אמנם לא היה קל ומוחץ כמו בשני המשחקים הראשונים (אותם ניצחה ב-24 נקודות בממוצע), אך בסופו של דבר ניצחו הערב (ראשון) הקטלאנים 75:78 את גלאטסראיי בטורקיה, השלימו 0:3 בסדרה, וכעת לא נותר להם אלא לחכות ליריבה בחצי הגמר: זו שתנצח בסדרה המקבילה בין ריאל מדריד ופנאתינייקוס.

הפתיחה היתה שייכת דווקא למארחת, כשקרלוס ארויו, שלא שיחק במשחק הקודם בשל פציעה, חזר ובגדול, ועם שבע נקודות ברבע הראשון כבר קבע 13:23 לגלא. זוראן ארצג היה המצטיין של הטורקים ברבע השני, אלא שג'ייקוב פולן שנכנס היטב לנעליו של חואן קרלוס נבארו הפצוע וארזם לורבק הצליחו לנגוס ביתרון וירדו לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי של 40:35. מרסליניאו הוארטס, בראד אולסון ובוסטיאן נכבאר השלימו מהפך, כשהברזילאי קבע 57:62, 6:30 דקות לסיום.

שחקן גלאטסראיי קרלוס ארויו. Huseyin Caglar, GettyImages
יכולת נפלאה עד הדקה וחצי האחרונות. ארויו/GettyImages, Huseyin Caglar

ארויו לא הרים ידיים, ועם שתי שלשות אדירות בצירוף נקודות של מנושר מרקיושווילי טסה גלא ליתרון 68:70, דקה וחצי לבאזר, ואז החלה הדרמה. הוארטס השווה ל-72:72, 46 שניות לסיום. המארחת הלכה לארויו, שהחטיא, ג'ואי דורסי קלע פעם אחת מהקו, ובפיגור 73:72 עם 23 שניות על השעון, ומיד חסם את ארויו בצד השני. אולסון נשלח אל הקו וקלע פעם אחת גם כן, ובפיגור 74:72, עשר שניות לסיום, קיבלה גלא הזדמנות אחרונה להשוות או לנצח את המשחק. אלא שמרקיושווילי הוציא את הכדור הישר אל ידיו של אולסון, ששוב נשלח אל הקו, הפעם קלע פעמיים ולמעשה סגר עניין. מילאן מצ'באן עוד הצליח לצמק ל-76:75, שתי שניות לבאזר, אולסון שוב קלע מהעונשין, וניסיון התאבדות של מרקיושווילי מחצי מגרש הלך החוצה. בארסה בפיינל פור.

הוארטס הצטיין עם 16 נקודות, כשאולסון היה השחקן היחיד שהצטרף אליו בספרות כפולות עם 13. ארזם לורבק הוסיף 9 ונכבאר 8. מנגד, 21 (3 מ-9 ל-2, 4 מ-7 ל-3) של ארויו לא הספיקו לגלאטסראיי, שקיבלה גם 19 מארצג ו-11 ממצ'באן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה ארזם לורבק מול שחקן גלאטסראיי זוראן ארצג. GettyImages
עוד ביקור בפיינל פור. לורבק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully