וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואלס: "אנחנו צריכים לשחק בתל אביב בלי פחד"

במילאנו נחושים לקראת המשחקים בתל אביב, באנקי: "נצטרך לשחק עם השראה". התקשורת: "הפעם מילאנו לא התאבדה"

עריכה: טל רזניק

מילאנו נשמה אמש (שישי) לרווחה אחרי הניצחון 77:91 על מכבי תל אביב. אחרי הביקורת שספגה הקבוצה הנוצצת שבנה ג'ורג'יו ארמאני לאחר ההפסד במשחק הראשון, הפעם האיטלקים קיבלו מחמאות על המשחק הנהדר שהוביל לניצחון. העיר שמארחת את הפיינל פור תקווה שהקבוצה שמייצגת אותה תחזור למשחק חמישי, והמאמן לוקה באנקי נשמע אופטימי לקראת הבאות: "אני מברך את השחקנים, שיחקנו בגישה נכונה והיינו יציבים, שמרנו על מרחק ממכבי ולא נתנו לה לחזור. עכשיו אנחנו יוצאים לשני משחקים בתל אביב נגד יריבה שיש לה הרבה כלי נשק. אנחנו צריכים לשחק עם הרבה השראה בתל אביב, ולנסות לנצח בכל פוזשן".

לוקה באנקי מאמן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
שמר על מרחק ביטחון. באנקי/GettyImages, Roberto Finizio

גם סנטר הקבוצה סמארדו סמואלס היה מרוצה מהדרך שהובילה לניצחון: "זה היה ערב גדול, שיחקנו יחד והאינטנסיביות הייתה מדהימה. אסור לנו לחזור על הטעויות שלנו ואנחנו צריכים לשחק בתל אביב בלי פחד".

התקשורת המקומית החמיאה לשחקניו של לוקה באנקי. "הפעם מילאנו לא התאבדה ולא פחדה לנצח" נכתב ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, "מילאנו אספה את השברים, הייתה דומיננטית וניצחה את מכבי. קאנגור ומוס ידעו לעשות את ההבדל, וג'רלס הצטיין. החדירות של לנגפורד פתחו להם את הדרך. הניצחון ייתן למילאנו ביטחון לקראת שני המשחקים בתל אביב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מילאנו סמארדו סמואלס מול שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ'. GettyImages
"זה היה ערב גדול". סמואלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully