וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מקווה שההתחלה תהיה שונה, אבל לא הסוף"

מאמן מכבי ת"א מוכן למשחק השני מול מילאנו (ו', 21:45, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). וויצ'יץ': "צריך לנצל את הניצחון כדי לנצח שוב". היקמן: "חולם להגיע עם מכבי לפיינל פור". צפו בנאום הניצחון של המאמן אחרי המשחק

צילום: ורד כהן, עריכה: טל רזניק

הניצחון המדהים 99:101 על מילאנו במשחק הראשון העלה את מכבי תל אביב ל-0:1 בסדרת רבע הגמר, אולם הצהובים מבינים כי כעת המשימה שלהם רק הופכת להיות קשה יותר. מחר (שישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) תארח מילאנו גם את המשחק השני עם מטרה ברורה לנקום, לאזן את הסדרה ל-1:1 ולהגיע לתל אביב עם סיכוי להפוך את הקערה.

"בסדרה יש דינמיקה שונה מגביע או בית-חוץ", אמר דיוויד בלאט במסיבת העיתונאים הערב. "צריך לנצח שלושה משחקים, יש חמישה מפגשים, הרבה דברים יכולים לקרות - מומנטום יכול להשתנות ממשחק למשחק, והמשחקים בדרך כלל שונים אחד מהשני. ההכנה גם כן שונה ואנחנו נערכים לכל הדברים ומקווים להביא את הניסיון שלנו ואת ההבנה שלנו לידי ביטוי כדי שנוכל לנצח גם מחר".

צפו בנאום הניצחון של דיוויד בלאט אחרי הנס מהמשחק הראשון

בלאט נשאל על 38 הדקות הראשונות של קבוצתו, שהיתה נחותה אל מול יריבתה, והשיב: "מילאנו באמת שיחקה טוב אתמול, כי היא קבוצה איכותית. אנחנו לא משחקים נגד קונוסים, אלא נגד קבוצה מצוינת ועמוקה, עם הרבה מאוד ניסיון. היה קשה מאוד, ידענו שהמשחק נמשך 40 דקות או במקרה של אתמול 45 דקות, ויכולנו להפוך אותו בצורה מרשימה כמו שעשינו. זה לא שלא היינו טובים, זה פשוט שמילאנו היתה טובה יותר מאיתנו ברוב שלבי המשחק, וזה לא מפתיע כי זו קבוצה טובה. אני מקווה שמחר ההתחלה תהיה שונה, אבל לא הסוף. מילאנו בפאניקה? לא יודע, זה לא חשוב לי. אני יודע מה אנחנו צריכים לעשות".

המאמן הצהוב העדיף שלא להשוות את הניצחון אמש לניצחונות החוץ הגדולים של המועדון בעבר: "היום ולאורך כל ההיסטוריה אנחנו קבוצה חזקה ומועדון מפואר שמאפשר לכל מועדון ולכל שחקן להגיע לרמות הגבוהות ולמשחקים גדולים. אנחנו הצוות עושים את החלק שלנו, השחקנים עושים את החלק שלהם, והמסורת והניסיון של המועדון עוזר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מכבי תל אביב באימון במילאנו. ורד כהן,
הקהל הצהוב הגיע לתמוך גם באימון/ורד כהן

ריקי היקמן, שהיה מהמצטיינים במכבי תל אביב במשחק הראשון אמר: "אנחנו צריכים לקחת ריבאונדים ולנצל את הריבאונדים בהתקפה כדי להפוך אותם למתפרצות. האווירה באולם טובה, אבל אנחנו משחקים באווירות דומות כך שאנחנו מרגישים בנוח. נהיה מוכנים יותר ליום שישי מאשר במשחק הראשון". על האפשרות שמכבי תעלה לפיינל פור אמר היקמן: "זה החלום שלי להגיע עם מכבי לפיינל פור, זו המטרה הכי גדולה שלי. זו גם היתה המטרה בתחילת העונה וזה יהיה נהדר אם זה יקרה".

ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "פיינל פור? אני מריח רק את הכדור. זה עדיין רחוק, זה רק 0:1. ישנתי קצת, אחרי שראיתי שוב את המשחק. המשחק מחר יהיה חשוב מאוד וקשה מאוד. אנחנו צריכים לנצל את הניצחון מאתמול כדי לנצח שוב. מילאנו ניצחה קבוצות כמו ברצלונה בקלות ככה שאנחנו צריכים להיזהר. זה היה ניצחון מאוד מרגש. לחזור מפיגור 12, שתי דקות לסיום לא קורה כל יום. אבל הם קבוצה מסוכנת".

קפטן מכבי תל אביב גיא פניני לצד העוזר גיא גודס. ורד כהן, מערכת וואלה!
ממשיכים להתאמן. פניני, גודס וטיוס/מערכת וואלה!, ורד כהן

בצד השני, המאמן לוקה באנקי אמר לקראת המשחק: "נצטרך להתאושש במהירות, לעשות התאמות בדיוק כמוהם וכמו שהיינו עושים במקרה של ניצחון. חשוב לגשת למשחק הזה עם אותה אינטנסיביות של המשחק הראשון ולא לתת לו להשפיע עלינו. יותר מתמיד, נזדקק לתמיכת הקהל".

סמארדו סמואלס הוסיף: "שיחקנו משחק מושלם למשך 38 דקות, אבל במשחק 2 נצטרך לשחק מושלם 40 דקות".

שחקן מילאנו סמארדו סמואלס מול שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ'. GettyImages
"חייבים לשחק מושלם 40 דקות". סמואלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully