וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד עלתה ל-0:2 מול אולימפיאקוס

הבלאנקוס גברו 77:82 על אלופת אירופה, שרחוקה הפסד אחד מהדחה. ברצלונה שייטה גם היא ל-0:2 אחרי 63:84 מול גלא

יואניס בורוסיס שחקן ריאל מדריד מול אולימפיאקוס. GettyImages
חגג מול האקסית. בורוסיס מטביע מול אולימפיאקוס/GettyImages

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 77:82

מחצית שניה גדולה במשחק הראשון אפשרה לבלאנקוס לעלות ל-0:1 נינוח בסדרת רבע הגמר, והיום אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכיה במפעל עשתה צעד נוסף אל עבר הפיינל פור עם ניצחון נוסף בדרך ל-0:2 בסדרה. אלופת אירופה, שכזכור ניצחה את ריאל בגמר אשתקד, רחוקה כעת הפסד נוסף מהדחה מוקדמת ותיפרד מתוארה אם לא תנצח במשחק מספר 3 בסדרה שייערך ביוון.

ריאל פתחה את המשחק הזה בטירוף וקלעה 30 נקודות כבר ברבע הראשון, הרבה בזכות תצוגה גדולה של יואניס בורוסיס שחגג בצבע מול האקסית שלו. ואסיליס ספאנוליס הנפלא ניסה לשמור את את הקבוצה שלו בתמונה בדיוק כמו במפגש הקודם אך היה בודד במערכה.

היוונים עשו ניסיונות קאמבק אחרונים ברבע האחרון ועם משחק הגנה מצוין, הצליחו לצמק את הפיגור ל-79:75, דקה לסיום המשחק אך שלוש נקודות עונשין של סרחיו רודריגס ויואניס בורוסיס והחטאות של דנסטון ולוג'סקי הכריעו את היוונים. אולימפיאקוס תארח את המשחק הבא באולם השלום והאחווה בידיעה שהפסד שלה ידיח אותה וייאלץ אותה להיפרד מהתואר בו החזיקה בשנתיים האחרונות. ריאל מדריד מצידה תנסה להעפיל לפיינל-פור עונה שנייה ברציפות אחרי שבשנה שעברה עשתה זאת אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב בהצלבה.

יואניס בורוסיס הסנטר היווני הצטיין מול האקסית עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים. רודי פרננדס הוסיף 15, סרחיו יול וסרחיו רודריגס שני הגארדים קלעו 11 נקודות למנצחים. ואסיליס ספאנוליס הצטיין אצל היוונים עם 18 נקודות, אך גם איבד חמישה כדורים ומסר רק שני אסיסטים. מאתיו לוג'סקי הוסיף 13, בריאנט דנסטון וברנט פטאווי הוסיפו 12 כל אחד.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס מול ריאל מדריד. GettyImages
אלוף אירופה בדרך הבייתה? ספאנוליס בדרך לסל/GettyImages

ברצלונה - גלאטסראיי 63:84

כצפוי, הסדרה הזו ממשיכה להיות חד צדדית, ואלמלא יקרה משהו מפתיע במשחק השלישי, היא צפויה גם להסתיים לאחר 40 הדקות הבאות. הטורקים לא הספיקו להתאושש מהתבוסה ב-27 הפרש מהמשחק הראשון, וכבר נפלו לפיגור דו סרפתי ברבע הראשון, כשהם נתקעים על 8 נקודות בלבד. בראד אולסן עשה ככל העולה על רוחו ואל המחצית הגיעה ברצלונה ביתרון 19. משם הפכו שני הרבעים האחרונים לגארבג' טיים אחד גדול, ועתה תעבור הסדרה לטורקיה, שם תנסה ברצלונה להבטיח את מקומה בפיינל פור, כבר אחרי המשחק הבא.

בראד אולסן הוליך חמישה קלעים בדאבל פיגרס בשורות ברצלונה עם 14 נקודות (100 אחוזים מהשדה), אלכס אברינס הוסיף 13 ומרסלינו הוארטס צלף 12 וחילק 6 אסיסטים. הנרי דומרקנט (11 נקודות) ואנדר ארסלן (10 נקודות ו-7 ריבאונדים) היו היחידים בשורות הטורקים שקלעו בדאבל פיגרס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מרסליניו הורטאס שחקן ברצלונה מול גלאטסראיי. Rodolfo Molina, GettyImages
עוד רגע, והסדרה הזו נגמרת. הוארטס/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully