וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בכורה לבר טימור, סל ניצחון לדיוויד לוגן

29.9.2013 / 0:12

הגארד הישראלי שיחק 4 דקות בלבד בניצחון אלבה ברלין בסופרקאפ על באמברג 78:79. אקס מכבי תל אביב הכריע

אלבה ברלין זכתה הערב (שבת) בסופרקאפ הגרמני לאחר ניצחון דרמטי על באמברג 78:79. שחקנה של נבחרת ישראל והפועל תל אביב בעונה שעברה בר טימור ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מחזיקת הגביע הגרמני כששיחק ארבע דקות במחצית הראשונה אך הפעולה היחידה שעשה כדי להכנס לסטטיסטיקה הייתה עבירה.

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
דקות ראשונות ותואר ראשון בגרמניה. בר טימור/מגד גוזני

גיבור הניצחון של אלבה היה שחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה דיוויד לוגן שקלע את סל הניצחון חמש שניות לסיום והשלים משחק בכורה מצוין. אלבה שלטה לאורך רוב המשחק, הוליכה 20:24 אחרי רבע אחד, ו-37:38 בתום המחצית הראשונה. סנטר נבחרת גרמניה פיליפ ניומן נתן לבאמברג יתרון ברבע השלישי, אך אקים ורגאס ולוגן עם שתי שלשות הפכו את התוצאה בסוף הרבע השלישי והורידו את אלבה ביתרון 55:56.

הדקות האחרונות של המשחק היו דרמטיות במיוחד. ווידאן סטוינובסקי נתן לקבוצה מברלין יתרון בן 4 נקודות, 2 דקות וחצי לסיום, אלא שזאק רייט ו-5 נקודות רצופות של שרוד פורד הפכו את התוצאה וקבעו יתרון 75:78 לבאמברג, 50 שניות לסיום. לאון רדוסביץ' צימק את הפיגור של אלבה לנקודה, פורד החטיא שלשה ודיויד לוגן הפך את התוצאה חמש שניות לסיום. במהלך האחרון ניסה פורד שלשה נוספת, אך כשל.

דיוויד לוגן הוליך את קלעי אלבה ביחד עם לאון רדוסביץ' עם 16 נקודות כל אחד. יונאס וואלפארט-בוטרמן ווידאן סטוינובסקי הוסיפו 11 כל אחד. בבאמברג הצטיין שחקנה של גלבוע/גליל בעונה שעברה ראקים סאנדרס עם 19 נקודות, כששרוד פורד מוסיף 11. אקס נוסף של גלבוע/גליל, ג'מאר סמית', רשם ערב עגום ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully