וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מכבי תל אביב במו"מ מתקדם להכנסת שותף חדש

15.3.2013 / 10:52

השותף העתידי, צעיר אמיד מאוד מארצות הברית, על סף סיכום. העסקה לא תשנה את השליטה במבנה ההחזקה בקבוצה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב במו"מ מתקדם להכנסת שותף חדש להנהלת המועדון, כך נודע לוואלה! ספורט. השותף העתידי, צעיר אמיד מאוד המתגורר בארצות הברית, על סף סיכום לאחר שבתקופה האחרונה קיים דיונים מול ההנהלה הנוכחית. בקבוצה מאמינים כי העסקה על סף סיכום. עם זאת, יש להדגיש שגם כשהעסקה תצא לפועל, היא לא תשנה את השליטה במבנה ההחזקות בקבוצה.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לצד הבעלים דייויד פדרמן. ברני ארדוב
שותף חדש? מזרחי ופדרמן/ברני ארדוב

במכבי תל אביב בוחנים כבר זמן רב הצעות להכנסת שותף. עם זאת, בהנהלה הוחלט כבר לפני כמה שנים שלא להכניס כל אחד, כשבהנהלה רוצים לשים דגש וחשיבות על התנהלות ואופיו של המועמד. עתה, נראה כי נמצא אחד כזה, וכל אנשי ההנהלה מעודכנים ומסכימים על המהלך המתגבש. האחוזים בהחזקות של המועדון מחולקים כשקבוצותיהם של דייויד פדרמן (פדנקו בע"מ) ומשפחת רקנאטי (נפתלי השקעות בע"מ) מחזיקות כל אחת ב-40 אחוז מהבעלות, בעוד קבוצת 'ניוקו' של היו"ר שמעון מזרחי מחזיקה בכ-20 האחוזים הנותרים.

כזכור, לפני כארבע שנים, עם עזיבתו של רענן כץ, אודי ושי רקנאטי רשמו את הנסיקה הגדולה בעקבות השינוי במבנה הבעלות - כשחלקם עלה מכ-17 אחוזים ל-40 והם הפכו לצד פדרמן , לבעלי השליטה הגדולים במועדון,. קבוצתו של מזרחי התחזקה אז בארבעה אחוזים בקירוב בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully