וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כולם פה יודעים מה אני שווה"

22.2.2013 / 8:02

פורוורד מכבי תל אביב סחט מחמאות אחרי הניצחון על סיינה: "אני לא מופתע". אוחיון: "הגיע לקהל שננצח בצורה כזאת"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ידעה אמש (חמישי) שהיא חייבת לנצח את סיינה כדי להותיר לעצמה סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה, והגיבה עם ניצחון מוחץ 61:92. "שיחקנו לאורך כל ארבעים הדקות ביחד", החמיא דיוויד בלאט לשחקנים באסיפה שערך בחדר ההלבשה לאחר המשחק, בה גם הזכיר: "צריך להתכונן למשחק מל חולון ולקחת את זה כמשחק אחר משחק". למרות האווירה החיובית, מי שנראה מאוד מתוסכל ממצבו אמש היה ניק קיינר מדלי.


יוגב אוחיון, שקלע 19 נקודות, נשמע מעודד מהניצחון: "התפוצצנו וכולם שיחקו טוב, גם פניני הגיע למשחק ודחף אותנו. גיא נתן את המשחק הכי טוב שלו ,שאני לפחות ראיתי, במדי מכבי, ואני מאוד שמח בשבילו. היו לנו שלושה הפסדי בית מאוד קשים, אני חושב שהגיע לקהל שלנו שננצח בצורה כזאת, ובטח בשבילנו בכדי להמשיך את התקווה, והחזרנו את הדרך והרצון שלנו להעפיל לשלב הבא. ללא ספק אנחנו מאמנים שיש סיכוי, אני מקווה שליאור ומורן יצטרפו אלינו בקרוב ויהיו בריאים הכי מהר שאפשר".

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ללא ספק אנחנו מאמנים שיש סיכוי". אוחיון/ברני ארדוב

פניני עצמו, שסיים עם 15 נקודות, אמר לוואלה! ספורט: "הניצחון היה מאוד חשוב, ידענו שאנחנו מגיעים למשחק של להיות או לחדול, אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה אז באמת הסיפור היה גמור גם תאורטית. ידענו שאנחנו צריכים להתחיל את הסיבוב ברגל ימין. נלחמנו על החיים שלנו ואם ככה אנחנו נראים כשאנחנו נלחמים על החיים שלנו אז מצדי שניראה ככה כל הזמן, אני חושב שלא הורדנו את הרגל מהגז אפילו לדקה".

"למה זה לא קרה במשחקים האחרים?", המשיך פניני. "לא כל מה שרוצים תמיד יוצא ובסופו של דבר משחקים פחות טוב או יותר טוב. מולנו משחקות קבות טובות, ומול סיינה שיחקנו מצוין לארוך כל המשחק, תוכנית המשחק היתה מאוד מדויקת וברורה וביצענו אותה, וכשעושים את זה זה מה שקורה".

על היכולת הטובה שהציג באופן אישי אמר פניני: "אני שמח לקבל את הקרדיט ולהחזיר, כולם יודעים פה מה אני שווה ומה אני יכול לתת ואני שמח שהחזרתי במועדון מה שמצפים ממני". על דבריו של אוחיון אמר פניני: "אני חושב שהיו לי גם משחקים יותר טובים, אבל לאחר תקופה כל כך ארוכה שפחות שיחקתי והתבלטתי אולי, אנשים מופתעים. אבל אני לא מופתע, אני עובד קשה ועושה הכל בשביל להשתפר".

לגבי ההמשך אמר פניני: "אנחנו מסתכלים משחק אחר משחק, ולאחר המשחק ביום ראשון מול חולון יהיה לנו זמן להתכונן לקאחה לבוראל. המשחק מולם יהיה משחק החוץ הכי חשוב מבחינתנו בסיבוב הזה. תהיה מלחמה. נתכונן אליו , ונצטרך לבוא לשם כקבוצת כדורסל ולנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני חושב שהיו לי גם משחקים יותר טובים". פניני/ברני ארדוב

שון ג'יימס, שרשם 14 נקודות ב-7 מ-7 לשתיים, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות, הוסיף: "תמיד היתה לנו התלהבות, אבל עכשיו אנחנו משחקים כמו שצריך, לא כמו ששיחקנו מול ברצלונה. בכל המשחקים ששיחקנו והפסדנו , כולל התבוסה לחימקי , יכולנו לנצח. זה הכל עלינו, איך שאנו מוציאים לפועל דברים ומשחקים את המשחק של מכבי. פניני עשה דברים טובים, הוא היה אגרסיבי מסר כדורים טובים וקלע, כל משחק הוא משיב את הביטחון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully