וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב מחצה 61:92 את סיינה

הצהובים החזירו לעצמם את הכבוד עם ניצחון ענק ביד אליהו אחרי מפגן שלשות מרהיב מול האיטלקים (12) והצגה של דווין סמית' ויוגב ואחיון (19 נקודות כל אחד). הסיכויים להמשיך עדיין קטנים. צפו בתקציר

ברני ארדוב

"איפה הייתם עד עכשיו", בוודאי שואלים אוהדי מכבי תל אביב שראו הערב (חמישי) התפוצצות (אין דרך אחרת לתאר זאת) מול סיינה. ניצחון ענק 61:92 על אלופת איטליה סיפק חוויה ענקית לאוהדים שהגיעו ליד אליהו, ולמרות זאת הסיכויים של מכבי תל אביב להמשיך להצלבה נותרו קטנים. בשבוע הבא תמתין לאלופה הישראלית קאחה לבוראל שנגדה היא תנסה להמשיך ולהפגין התלהבות שאולי תוביל למהפך מדהים בבית. מי שלא ישכח עוד הרבה זמן את המשחק הזה הוא יוגב אוחיון, שרשם שיא נקודות יורוליג (19 נקודות) בדרך לניצחון המרהיב.

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מאמינים? יוגב אוחיון במשחק שהוא לא ישכח עוד הרבה זמן/ברני ארדוב

הצהובים נתנו מאבק גדול הערב, אבל שום דבר לא הכין אותם לקראת משחק חד צדדי לחלוטין שנבע לא מעט ממפגן שלשות מצוין במחצית הראשונה (שבע היו להם) בדרך ליתרון 34:46 בסיום. בזמן שבסיינה, שכבר עם רגל וחצי בשלב הבא, בנו לא מעט על בובי בראון, הכוכב של האיטלקים לא הצליח למצוא את הרשת משלוש וסיים עם מאזן עגום של 0 מ-7.

בניגוד למקומות אחרים שבהם מכבי תל אביב הייתה מאבדת יתרון או מתפרקת, הצהובים הפעם לחצו על הגז עד הסוף ולא ויתרו לרגע. דווין סמית' ואוחיון כאמור הפגינו משחק נהדר וקלעו כל אחד 19 נקודות, כשהרבע האחרון במשחק מספר את הסיפור כולו: 8:23 למכבי תל אביב, כולל ריצת 0:21 שגמרה לאיטלקים את האוויר. גיא פניני שלא הצליח לבוא עד היום לידי ביטוי רשם גם הוא את המשחק הטוב ביותר שלו העונה (15 נקודות).

ובכל זאת עדיין אי אפשר להגיד שמכבי תל אביב חזרה לתמונת הבית. הניצחון, יפה ככל שיהיה, עדיין משאיר את מכבי תל אביב עם מאזן שלילי של 5:3 וכדי להמשיך הלאה יצרכו הצהובים לנצח את כל המשחקים שנותרו להם ובמקביל לקוות שהיריבות שלהם יפסידו את רוב משחקיהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מול בנג'מין אזה שחקן סיינה. ברני ארדוב
משחק לחימה מצוין במשך 40 דקות. ריקי היקמן מול אזה/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בטירוף את המשחק עם שלשה ראשונה של דווין סמית' ומיד לאחר מכן ג'יימס הוסיף שתי נקודות. למרות שבג'מין אזה הכניס את סיינה למשחק, ג'יימס המשיך לספק נקודות בצד הצהוב ויוגב אוחיון עם חסימה נהדרת אותתו לגבי הכוונות שלהם להערב, כשלוגן קלע את השלשה השנייה לצהובים שטיפסו ל-8:13. האיטלקים ניצלו את הריפיון בשמירה של מכבי תל אביב וקנגור העניש אותם עם שתי שלשות רצופות, אבל אוחיון ולוגן החזירו מהצד השני בדרך ל-22:22 בסיום הרבע.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב קולע מול סיינה. ברני ארדוב
חגג בצבע של סיינה. שון ג'יימס/ברני ארדוב

רבע 2

האיטלקים המשיכו לנסות ולצלוף מחוץ לקשת, אבל בראון רשם החטאה רביעית במשחק. ההתקפות לא עבדו בדקות הראשונות של הרבע אבל דניאל האקט העביר את היתרון לאורחים. פניני (שתיים) והיקמן (שלשה) שיתקו את ההגנה של סיינה ומכבי תל אביב יצרה יתרון קטן 26:30. ג'יימס והיקמן עם הרבה נחישות הגדילו לשש ויתרון השיא הגיע לעשר ששלשה של פניני ונקודות מהקו של סמית' קבעו 31:41. הצהובים פירקו את סיינה עם הזריקות מחוץ לקשת כשסמית' היה חתום על השביעית של מכבי תל אביב בדרך ל-34:46 במחצית.

דייויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב עם בובי בראון, שחקן סיינה. ברני ארדוב
מאזן עגום של 0 מ-7 משלוש. בובי בראון עם דייויד לוגן/ברני ארדוב

רבע 3

סיינה הלכה לקו בפעם הראשונה במשחק בפתיחת הרבע השלישי. מנגד, אוחיון פתח בצורה מושלמת את המחצית עם חדירה אישית ושלשה כשעם נקודות של ג'יימס הפער זינק ל-20 אחרי ריצת 1:9. סל השדה הראשון של סיינה במחצית הגיע שלוש דקות בתוך המשחק. פניני קלע את השלשה הראשונה של מכבי תל אביב במחצית הזו ואוחיון המשיך לדחוף את הפער למעלה עם הגנה והתקפה מצוינות. בלאט ניסה להחזיר את קיינר מדלי לעניינים, אבל ויתר עליו אחרי שלא קיבל ממנו תרומה משמעותית. ג'נינג הצליח להוריד את סיינה עם סיבות להילחם ברבע האחרון אחרי ששלשה שלו בסיום הרבע השלישי קבעה 53:69.

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב מול דניאל האקט שחקן סיינה. ברני ארדוב
שיתקו את ההגנה של סיינה כמעט בכל פרמטר. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

רבע 4

מכבי תל אביב פתחה בהססנות את הרבע האחרון ואזה ניצל זאת כדי לקלוע ארבע רצופות שהקטינו את ההפרש ל-12 בלבד (69:57). שני איבודי כדור בצד הצהוב של סמית' והיקמן עלו ביוקר בהמשך הדקות המתות של מכבי תל אביב. פניני ואוחיון עצרו את המומנטום האיטלקי ואילצו את לוקה באנקי להזעיק פסק זמן. סמית' המשיך עם מפגן השלשות של הצהובים שכבר הבינו בשלב הזה שצריך לקרות משהו קיצוני כדי שהם לא ינצחו. לוגן ופניני ניצלו את הדקות האחרונות כדי לשפר את הסטטיסטיקה ולהשלים ריצת 0:21 בדרך לרבע אימתני וניצחון גדול 61:92.

ניק קיינר מדלי, שחקן מכבי תל אביב מול כריסטיאן קנגור, שחקן סיינה. ברני ארדוב
החברים חגגו, הוא סיים עם נקודה אחת ב-18 דקות. קיינר מדלי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' (5 מ-6 לשלוש, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) ויוגב אוחיון (7 מ-9 מהשדה) 19 נקודות כל אחד, גיא פניני 15, דייויד לוגן ושון ג'יימס (7 מ-7 לשתיים, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות) 14 נקודות כל אחד, ריקי היקמן 6 (2 מ-8 מהשדה), סילבן לנדסברג 4, ניק קיינר מדלי 1, דארקו פלאניניץ' שיחק ולא קלע.

קלעו לסיינה: בובי בראון (0 מ-7 לשלוש, 5 איבודים) וכרסיטיאן קנגור 13 נקודות כל אחד, בנג'מין אזה 9 ו-5 ריבאונדים, מת'יו ג'נינג (5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) ודניאל האקט 7 נקודות כל אחד, ויקטור סניקידזה ודייויד מוס 6 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully