וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות: מכבי תל אביב-ברצלונה

13.2.2013 / 18:10

המשחק יועבר בשידור ישיר באתר ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!. דיוויד בלאט: "זה משחק קריטי, אין לנו מחסום מנטאלי לנצח"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב שעדיין לא איבדה תקווה לגבי האפשרות להעפיל להצלבה תארח מחר (חמישי, 21:00, ישיר באתר ובאפליקציית האייפון והאייפד של וואלה!) את ברצלונה במה שנחשב אולי כהזדמנות האחרונה. הצהובים, שחגגו בשבוע שעבר את הזכייה בגביע המדינה, מקווים להביא את אותה ההתלהבות להיכל מול הקטאלנים המסוכנים, במיוחד לאור הניצחון השני בטופ 16 לפני הפגרה על בשיקטאש. היריבה של הצהובים מוליכה את הבית עם מאזן של 1:5 ומגיעה גם היא אחרי זכייה בגביע ורצף של ארבעה ניצחונות ביורוליג כשהאחרון היה על סיינה. בשעות הערב התקיימה מסיבת עיתונאים שבה התייחס דיוויד בלאט להתמודדות.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש עוד תקווה? בלאט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנחנו ממתינים בכיליון עיניים למשחק נגד ברצלונה. ידוע לנו ולכולם החוזק של הקבוצה המצוינת הזו, שלאחרונה מנצחת שמונה משחקים ברציפות וסיימה עוד תואר בגביע הספרדי. זו קבוצה שנמצאת בכושר טוב, אנחנו מכירים אותה מהשנים האחרונות כי זו פחות או יותר קבוצה. עברנו כמה וכמה שינויים, אבל אנחנו נמצאים בפברואר, אנחנו לא קבוצה חדשה ובהחלט מודעים ליריב ולחשיבות של המשחק. אנחנו נמצאים בכושר טוב עם רצף של שישה ניצחונות כולל בגביע. אני בטוח שיהיה משחק חזק וטוב".

המאמן הוסיף על חשיבות המשחק, ואמר: "זה משחק מאוד קריטי. מתמטית אני לא יודע לעשות את כל ההערכות, אבל אנחנו מתייחסים באופן הזה למשחק. אני לא חושב שיש לנו מחסום מנטלי, אבל עובדתית קשה לכל קבוצה באירופה לנצח את ברצלונה. מכיוון שאנחנו לא אותה קבוצה של לפני שנתיים, אני לא חושב שיש מחסום מנטלי לנצח אותם. ברצלונה השתנתה בקצת, הם הביאו שחקנים דומים לאלה שהיו בשנה שעברה ולא פחות טובים. טומיץ' נותן עונה יוצאת מן הכלל וגם ג'וואי בדקות שהוא משחק נחשב לפקטור רציני. יש גם את לאזמה ולורבק שאנחנו מכירים היטב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שון ג'יימס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים לצאת ולתת את הכל על הפרקט". שון ג'יימס/ברני ארדוב

על היריבות עם הקטאלנים, אמר בלאט: "בשלוש השנים האחרונות דווקא ניצחנו ברוב המשחקים. אפשר להסיק מזה מסקנות משמעותיות. אני קונה את המצב הזה מחר שבתקווה ונדע לסיים טוב יותר. אין ספק שכדי לנצח קבוצה כמו ברצלונה קודם כל צריך לעשות לפחות מעט מהדברים בצורה שונה, צריך גם להגביל חלק מהכוכבים הגדולים שיש, לקוות שאולי חלק יהיו ביום פחות טוב, אבל אנחנו חייבים להביא את האנרגיות והיכולות ההגנתיות לאורך 40 דקות ולא 20 דקות על מנת להישאר בתמונה כל הזמן ואז להפיק את המיטב. לא טוב לרוץ אחרי ברצלונה".

בלאט נשאל האם הקבוצה שלו מנוסה מספיק כדי לנצח, והשיב: "ניסיון זה דבר שמשפיע באופן כללי על אורך הזמן ועל תפקוד הקבוצה. היום אחרי כמה וכמה משחקים אני מקווה שרכשנו את הניסיון הדרוש כדי לנצח משחקים בכל מצב, גם משחקים צמודים וגם משחקים אחרים. זה חשוב בכל קבוצה כקבוצה וכשחקנים, והיום אנחנו בפברואר ואין סיבה לדבר על הדברים האלה. אנחנו מתמודדים עם קבוצה טובה מאוד בלשון המעטה. אנחנו נצטרך את כל עשרת השחקנים הבכירים שלנו בסגל כי ברצלונה באה עם 12 שחקנים ועוד שניים שיושבים בחוץ".

מורן רוט שון ג'יימס סילבן לנדסברג עידן זלמנסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאצ' אפ קשה עם הספרדים. לנדסברג, ג'יימס ורוט/ברני ארדוב

שון ג'יימס: "זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו. זה משחק שאם נעשה בו מה שצריך אז נוכל לנצח בו. ברצלונה אמנם משחקת מול קבוצות חזקות בליגה הספרדית, אבל גם אנחנו משחקים מול קבוצות טובות ואני יודע שהמאזן שלהם ביורוליג טוב, אבל הם לא בלתי מנוצחים. אנחנו צריכים להשתמש במנטליות הזו גם למשחק נגדם. אנחנו צריכים לצאת ולתת את הכל על הפרקט. בשני המשחקים שהפסדנו בבית אם הייתה לנו עוד עצירה אחת, היינו יכולים גם לנצח. לא איכפת לי מי יש להם בסגל - הם אנשים כמונו".

מאמן ברצלונה, צ'אבי פסקואל, אמר: "קשה להתגבר על העייפות, אבל נהיה חייבים למצוא את הדרך לעשות זאת. זה משחק מאוד קשה מול יריבה חזקה". פסקואל ציין את המהירות של שחקני מכבי, הרוגע שלהם והיכולת שלהם באחד על אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully