וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון הובסה בבית בידי פריס-לבלואה

הקבוצה של דן שמיר עוד הוליכה ב-16 הפרש, אבל נכנעה 101:84 ואיבדה סיכוי להעפיל להצלבה. ג'וואד וויליאמס הצטיין

רק לפני שבועיים פתחה הפועל חולון את הופעותיה בשלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג' עם משחק קשה מול פריס-לבלואה בצרפת. שחקניו של דן שמיר ספגו אז הפסד כואב, 83:66, ונראה שלא התאוששו מאז, כשהפסידו גם את שני המשחקים הבאים שלהם במפעל. הערב (שלישי) היה נדמה כאילו אולי תצליח חולון להציל משהו מהעונה האירופאית שלה, אבל יכולת הגנתית נוראית שלה במחצית השניה הובילה אותה להפסד נוסף מול הצרפתים, הפעם 101:84, מה שחרץ את גורלה.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
יכול לשכוח מאירופה. שמיר/ברני ארדוב

הפתיחה דווקא היתה כולה של המארחים, כשפרנק האסל המשיך את היכולת המצויינת שלו מהמשחק ביום ראשון, וניצל קיפאון התקפי מוחלט של הצרפתים כדי להוביל את חולון ליתרון 9:25 ענק. פריס לא נכנעה בקלות, וחזרה לעצמה בזכות רבע שני של 16:26. חולון המשיכה לזרוק ללא הצלחה מחוץ לקשת, ומנגד, משחק קבוצתי נהדר של האורחים הוביל ל-13:27 ברבע השלישי, השאיר אבק לשחקניו של שמיר, שחטפו כאקורד סיום 33 נקודות ברבע האחרון.

ג'וואד וויליאמס הוליך לא פחות משבעה קלעים בדאבל פיגרס (!) עם 16 נקודות, אנטואן דיו הוסיף 14 ו-6 אסיסטים כששון מיי תרם 13 ו-5 אסיסטים. לחולון שוב היה את פרנק האסל, שהפעם סיים עם 31 נקודות (12 מ-19 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, בעוד ג'רום דייסון קלע 18 (5 מ-7 לשלוש).

שחקן הפועל ירושלים ג'וואד וויליאמס. מגד גוזני
משחק קבוצתי נהדר. ג'וואד וויליאמס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully