וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי ת"א תשחק פעמיים ביום שישי בטופ 16

17.12.2012 / 20:03

הצהובים יפגשו את חימקי (18/1) ואולימפיאקוס (22/3) בחוץ בשישי, שאר המשחקים בחמישי. ההתעניינות בפלאניניץ' חודשה

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב קיבלה הערב (שני) בשורה ממנה היא חששה לאורך כל עונת היורוליג. הצהובים ייאלצו לשחק שניים ממשחקי החוץ שלהם בשלב הטופ 16 בערב יום שישי, במקום בימי חמישי הקבועים.

המשחקים המדוברים יהיו במחזור הרביעי, מול חימקי מוסקבה (18/1, 18:00) ובמחזור ה-12, מול אלופת אירופה אולימפיאקוס (22/3). שאר חמשת משחקי החוץ של האלופה וכמובן שכל שבעת המשחקים שתערוך בהיכל נוקיה, יתקיימו כהרגלם ביום חמישי.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם מלקולם תומאס. מגד גוזני
גם בסוף השבוע, פעמיים. אוחיון ותומאס/מגד גוזני

החל מתחילת העונה הנוכחית, החליטו ראשי היורוליג לעבור ממשחקים בימי רביעי וחמישי, למשחקים בימי חמישי ושישי. בשלב המוקדם, מכבי תל אביב שיחקה רק פעם אחת לאחר שנכנסה השבת, במשחק החוץ מול סיינה, אותו הפסידו. הצהובים יפגשו את סיינה שוב בשלב הבא, כבר במחזור הראשון והמשחק שייערך באיטליה ב-27/12, נקבע כמשחק המרכזי של המחזור וייצא לדרך ב-21:45.

בתוך כך ובעוד הצהובים מנסים להגיע להסכם מול לובליאנה, שיעביר אליהם את הסנטר האוסטרלי ארון ביינס, הם חידשו את ההתעניינות גם בסנטר הצעיר של שירוקי, דארקו פלאניניץ', שגם שמו הוזכר בשבוע החולף כמועמד לחזק את הקבוצה בינואר, לקראת שלבי ההכרעה באירופה.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
שמח לחזור. סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית', ששב אמש לשחק אחרי המחלה ממנה סבל, התייחס לחזרתו: "אני שמח לחזור ומרגיש טוב. זה לא היה מפחיד, פשוט רציתי לדעת מה קורה ומה יהיו התוצאות. בימים האחרונים התחלתי להתאושש וזה מה שחשוב. אני משער שהמנוחה עזרה לי בתהליך ההתאוששות".

לגבי הניצחון הקליל מול אשקלון בגביע הוסיף סמית': "אני שמח ששיחקתי ושעלינו עוד שלב בגביע, משחקים כאלו חשובים לנו". על הטופ 16 הוא אמר: "לא הולך להיות קל. זה בית לא פשוט בכלל, כשהמשחק הראשון בחוץ. נתאמן ונתכונן, ונעבוד ממשחק למשחק. האם אנו חזקים מספיק? אני מרגיש שאנו מספיק טובים לבית הזה. צריך להוציא לפועל דברים נכון ונוכל להתמודד מול כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully