וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון הובסה בידי אנטוורפן אך עלתה

ערב ענק של הופקינס (42 נקודות) הוביל את הבלגים ל-73:92. בבית הבא שובצה חולון יחד עם פריז-לבלואה, גראבלין ושולנוק

כשהפועל חולון הביסה את אנטוורפן במשחק הקודם שנערך באולם הפחים ב-26 הפרש, ספק אם דן שמיר חשב שקבוצתו מסוגלת להפסיד בפער דומה במשחק שייערך בבלגיה. הערב (שלישי) היא הגיעה קרוב מאוד לזה, כשהובסה 74:93 בחוץ, אבל בזכות ההפרש מהמשחק הראשון, היא הבטיחה את המקום השני. בשלב הבא תשחק חולון באותו בית עם פאריז-לבלואה, גראבלין ושולנוק ההונגרית.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
כמעט וראה את קבוצתו מחליקה. שמיר/ברני ארדוב

אבל עם כל הכבוד להפסד של חולון, ולמשמעויות שלו, הערב הזה היה קודם כל הערב של בריאן הופקינס. שחקנה של אנטוורפן פשוט התפוצץ על הקבוצה מישראל עם 42 (!) נקודות, ולא הותיר לה שום סיכוי להשיג את הניצחון ואת המקום הראשון בבית. הקבוצה של שמיר דווקא נראתה לא רע ברבעים הראשונים, ואל המחצית הגיעה בפיגור 5, בעיקר בגלל משחק נהדר של הופקינס מחוץ לקשת.

ברבע השלישי הקשיחו שחקני חולון את ההגנה שלהם, ועצרו את הבלגים על 12 נקודות בלבד כדי לתפוס את היתרון, אבל אז הגיע הרבע האחרון. ריצת 16:36 מטורפת לחלוטין של המארחים, עם צליפות מכל עבר של הופקינס, הטיסה אותם ליתרון 22. למזלה של חולון, היא הצליחה להחזיק מעמד ולהפסיד בפחות מ-26 הפרש, ותנסה עכשיו לשכוח שהמשחק הזה התרחש.

הופקינס כאמור היה בלתי ניתן לעצירה, וסיים עם 42 נקודות ב-9 מ-16 לשלוש, להן הוסיף גם 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. את קלעי חולון הוליכו ג'רום דייסון עם 17 נקודות ו-6 איבודים, פרנק האסל רשם 15 ו-15 ריבאונדים בעוד דייויד סמית' וזאק רוזן תרמו 13 כל אחד.

שחקן אנטוורפן בריאן הופקינס. AP
פשוט משחק עצום. הופקינס/AP

הכירו את היריבות

שולנוק ההונגרית, שהדהימה בעונה שעברה כשהעפילה לחצי גמר היורוצ'אלנג', היא קבוצה לא קלה כשכוכביה הם הסנטר ההונגרי הותיק מרטון באדר, הגארד המונטנגרי סיאד סחוביץ', הגארד האמריקאי ברנדון גיי והפורוורד הלטבי המצוין ארנסטס קלבה.

פאריז-לבלואה, שפגשה במפעל הזה לפני שנתיים את מכבי חיפה במוקדמות והודחה, ממוקמת במקום הרביעי בליגה המקומית. בקבוצה מככב שחקן ה-NBA לשעבר שון מיי, אקס הפועל ירושלים וקליבלנד ג'אווד וויליאמס, האמריקאי הנהדר ג'וליוס הודג' והצרפתים המוכשר אנדרו אלביסי.

גראבלין, שפגשה בשנה שעברה את הפועל ירושלים ביורוקאפ, ממוקמת במקום החמישי בליגה הצרפתית, ושחקניה הבולטים הם דויד נואל, ג'ואן אדוארדס, ג'וליוס ג'ונסון ודוויט באייקס האמריקאים, יאניק בוקולו, שחקן נבחרת צרפת והסנטר המוכשר סארה קמארה.

שחקן גראבלין יאניק בוקולו. מגד גוזני
לא יריבה קלה. בוקולו וגראבלין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully