וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כולם יכולים להגיד שזה עוד משחק. זה לא"

2.12.2012 / 10:09

קפטן מכבי ת"א להוט לפני הדרבי (20:30, ע' 5): "רוצים להחזיר להפועל על הכדורגל, אי אפשר להסביר לזרים את המשמעות"

צילום ועריכת וידאו: ניב אהרונסון

לאחר יותר משש שנים, חוזר הערב (ראשון, 20:45, ערוץ 5) סוף סוף הדרבי התל אביב לליגת העל. מכבי תל אביב קיימה אתמול את האימון המסכם שלה לקראת המפגש, כשמהלכו מספר אוהדים פרצו להיכל ושרו לקבוצה שירי עידוד. השחקנים הישראלים הסבירו לזרים עד כמה המשחק משמעותי, כשגם בהנהלה יבהירו לשחקנים בנאום קצר את החשיבות למועדון.

הקפטן גיא פניני אמר לקראת המפגש היוקרתי: "האוהדים נכנסו, הרימו קצת את האווירה, היה נחמד. פעם ראשונה שזה ככה, וזה מסמל כמה המשחק חשוב מבחינת הקהל והמועדון. גם מבחינתי וגם מבחינת השחקנים האחרים - פעם ראשונה שנחווה את זה. כולם יכולים להגיד שזה עוד משחק ליגה אבל בשבילי ובשבילו כולנו, זה לא כך. דרבי זה הרבה יותר מזה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב עם גור שלף דייויד לוגן. קובי אליהו
מנסה להסביר לזרים את חשיבות המשחק. פניני/קובי אליהו

"בסופו של דבר, מקצועית, צריך לבוא ולנצח על הפרקט, לעשות את הדברים הרגילים שאנו עושים, להתנתק מכל האווירה ואווירת המסיבה", הוסיף פניני. "חיכינו שש שנים לזה, אני חיכיתי הרבה זמן לזה. דרבי עושה טוב לכדורסל, כולנו מחכים שהם יגיעו, בטח פה לנוקיה, ונחזיר להם על כל הרגעים הקשים שהיו לנו בכדורגל 'נחזיר'".

על דריכות השחקנים הזרים לקראת ההתמודדות הוסיף הקפטן: "אי אפשר לגמרי להעביר מה זה דרבי ולהחדיר להם את הטירוף שיש, באופן לא פורמלי. דיברנו וישבנו והסברנו להם על הדברים. אבל אולי עדיף ככה, שיגיעו רגועים ויבואו טוב למשחק". על האפשרות שהקהל יתפרע וישיר קללות ונאצות אמר פניני: "אנחנו באים לנצח, ולשחק כדורסל. ברור שאנו לא רוצים את כל השירים והדברים האלה. זה לא המקום ולא מתאים. אני לא נאיבי ויודע שיהיו קללות. אני מודע ליריבות, אבל יש גבול בין מה שלגיטימי ומה שלא לגיטימי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
כולם, כולל פניני, מקווים למשחק רגוע וספורטיבי. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully