וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "יש פה חזון ואיתו נגשים את החלום"

מאמן הפועל ת"א במסיבת העיתונאים: "צפויה לנו עונה ארוכה וקשה". היו"ר רמי כהן: "מקווים לאולם ביתי בספט' 2014"

צילום: קובי אליהו. עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה בליגת העל, שתצא לדרך עם מחזור מלא ביום ראשון הקרוב. האדומים, ששבו לליגה הבכירה לאחר היעדרות בת חמש שנים, סגרה את הסגל רק במהלך השבוע האחרון, עם החתמתם של ג'ף אלן, יוני ניר ורום גפן, שהתאמנו עם הקבוצה בחודש האחרון, עד תום העונה. הקבוצה של ארז אדלשטיין שמרה על חלק גדול מהסגל שהעלה אותה מהליגה הלאומית אשתקד, כולל הזרים דמונטז סטיט וקרטיס קלי. גם הישראלים המובילים, מתן נאור, גל איתן, יונתן שולדברנד ובר טימור, נשארו לעונה נוספת.

מאמן הקבוצה ארז אדלשטיין כמעט ומצא את עצמו מודח בסיבוב א' של גביע המדינה, לאחר שחניכיו ניצחו את מכבי קרית גת 96:89 רק לאחר הארכה. במחזור הפתיחה של ליגת העל יארחו האדומים את בני הרצליה, שנראתה מצוין במשחקי הכנה, בבית מכבי בראשון לציון, שישמש כאולמה הביתי בעונה הקרובה.

שחקני הפועל תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
מוכנים לליגת העל. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

ארז אדלשטיין פתח את דבריו ואמר: "אני מאוד שמח לשבת פה בכובע של מאמן הפועל תל אביב. הייתי מאמן הפועל לפני 10 שנים באוסישקין. החיבור הזה היה טוב מאוד והוא גרם לי לעזוב את הכורסה כפרשן או כמאמן באיגוד ולחזור למקום שכזה. עד שאתה לא בפנים, אתה לא מבין את הכוח של המקום הזה בפורמט החדש שלו. כשאני נמצא פה אני מרגיש שמדובר במהפכה חברתית. המקום פה כל כך נקי וטהור, רק מי שעובד במערכות אחרות יכול להבין את זה".

אדלשטיין המשיך: "אני שמח שעלינו לליגת העל והצטרפנו למנהלת. הייתי רוצה שבנוסף למסיבות העיתונאים, גם יפרסמו את התקציבים של כל קבוצה במנהלת ואת שכר השחקנים, כי בזמן האחרון כל הקבוצות מתחרות למי יש תקציב נמוך יותר. אנחנו נעשה את שלנו בלי קיצורי דרך, עם המון שקט והמון תמיכה מהאוהדים. אנחנו הולכים לשנה של מבחן גדול למועדון. זו לא ליגה קלה, אבל אנחנו מאמינים מאוד בחומר השחקנים שיש לנו. זה היה קיץ קל עבורי מבחינת הישראלים בניגוד לזרים, כי ידענו שהשחקנים שהעלו אותנו ליגה הם אלה שימשיכו. קצת עצוב לי שקורי קאר לא איתנו, זה רק מבחינה תקציבית. יש פה חזון ואיתו נגשים את החלום שלנו".

על העונה הצפויה אמר אדלשטיין: "אני מאמין שתהיה תחרות גדולה בין השחקנים שלנו מי יהיה תגלית העונה. גל איתן, יונתן שולדברנד, בר טימור או יותם שירן - כולם מועמדים. אנחנו מתחילים מול בני הרצליה, בשבילי זו סגירת מעגל. אז היה לי את ליאור ארדיטי שאמרתי עליו שהוא פסל החירות, ועכשיו זה מתן נאור שעל התרומה שלו אין מה להרחיב. אנחנו מנסים לעשות דברים קצת אחרת, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. אנחנו הולכים לעונה קשה וארוכה, ומנסים להתאים עצמנו לחומר השחקנים. אם היריבה העירונית שלנו אומרת שהיא לא מוכנה ליורוליג, אז גם לנו מותר להיות עם רגליים על הקרקע. אני מאחל שתהיה לנו עונה כיפית וכולם יהיו בריאים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בלי קיצורי דרך. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

היו"ר רמי כהן: "ידענו שהמסע יהיה ארוך וקשה בדרך לליגת העל, אבל האמנו שנצליח. ביקרנו בכל מקום בארץ במהלך חמש שנות הפרויקט ונהנינו מכל רגע. אני רציתי רק לנצח ולחזור לליגת העל, לעומת אחרים שהאמינו יותר בדרך החברתית. השילוב הזה היה המפתח, למדנו לשלב בין הרומנטיקה לאידיאולוגיה והמציאות הכלכלית. זה אחד האתגרים העומדים לפנינו, יחד עם השגת אולם ביתי והגדלת התקציב וקהל האוהדים. את הניצחון הראשון שלנו כבר השגנו, בזה שאנחנו יושבים כאן עכשיו כקבוצה בליגת העל. היו הרבה דיבורים על אולם, עכשיו זה נראה הרבה יותר רציני. בינתיים אנחנו משחקים בראשון לציון ונקווה שיהיה לנו אולם חדש. היעד הוא ספטמבר 2014".

הקפטן מתן נאור: "כשהגעתי לקבוצה הזו לפני שלוש שנים, בליגה השלישית, הרבה הרימו גבה ולא כל כך הסכימו עם מה שאני עושה, אבל רק מי שבתוך המערכת יכול להעריך אותה. בזכות הקדנציה הקודמת שלי בהפועל תל אביב ידעתי לאן אני מגיע. זאת עונת מבחן לכולנו".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. קובי אליהו
הניצחון הראשון הושג. רמי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully