וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "שחקני הרכש בהחלט עונים על הציפיות"

31.8.2012 / 14:33

על אף מצבו של מנסה בונסו ("מקווה שזמן ההחלמה שלו ישביע רצון"), יו"ר מכבי ת"א מרוצה מהסגל: "יש לנו קו אחורי מצוין"

למרות הסגל החסר, מכבי תל אביב קיימה אתמול (חמישי) אימון חגיגי בנוכחות האוהדים והתקשורת. יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, שכמובן היה נוכח באימון, סיפר לוואלה! ספורט: "כמובן שהגעתי, כפי לא החמצתי אף אימון כבר 43 שנים".

לגבי הקבוצה המתגבשת אמר מזרחי: "אני אשמח לדבר יותר כשהסגל שלנו יהיה מלא, בינתיים זה נראה ששחקני הרכש החדשים עונים בהחלט על הציפיות, ואף הרבה יותר מכך. אני חושב שיש לנו קו אחורי מצוין, כמובן שאנחנו מחכים לשחקני הנבחרת ולאלה שחסרים ונמצאים עם הנבחרות שלהם ונדבר בעוד חודש".

בישיבת ההנהלה שנערכה ביום שני הביעו בכירים במכבי דאגה מהפציעה בברך של פופס מנסה-בונסו, כשגם האופציה לשחרר את הסנטר קיימת. במכבי מדגישים כי חוזהו בקבוצה כפוף לבדיקות הרפואיות אותן עליו לעבור, ובינתיים בודקים אופציות נוספות. מזרחי התייחס לפציעתו של השחקן: "הוא עבר בדיקת ארתוסקופיה, כמו שהרבה שחקנים עוברים. אני מקווה מאוד שזמן ההחלמה שלו ישביע רצון".

הוא יעבור בדיקות רפואיות מטעמכם? האם יש כוונה לשחררו?

"כל שחקן שמגיע ארצה, וכל שחקן שחותם, בחוזה שלו יש סעיף שמותנה בבדיקות רפואיות".

מאמן הקבוצה דיוויד בלאט אמר אתמול בנושא: "אני לא יודע מתי הוא יוכל לשחק ולא יכול להגיד בדיוק מתי מנסה בונסו יצטרף לאימונים, וזה כרגע סימן שאלה.זה מצב לא אידאלי בכלל ולא מה שציפינו אבל גם עם זה נתמודד".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully