וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לרוסיה בפתיחת הטורניר הקדם אולימפי בכדורסל

הנבחרת של דיוויד בלאט לא התקשתה להביס 56:91 את דרום קוריאה החלשה. אנגולה הפתיעה את מקדוניה, יוון פירקה את ירדן

הטורניר הקדם אולימפי בכדורסל יצא היום (שני) לדרך בונצואלה ובסיומו, שלוש נבחרות מאושרות יזכו להמריא ללונדון וישתתפו בטורניר הכדורסל באולימפיאדה.

מי שפתחה את הטורניר ברגל ימין הייתה נבחרת רוסיה, עם המאמן דיוויד בלאט. הרוסים, שנחשבים לפייבוריטים ברורים להעפלה, לא התקשו להביס במשחק הפתיחה של בית ג' את דרום קוריאה החלשה 56:91.

רוסיה פתחה היטב ורצה ליתרון 11 כבר בסיום הרבע הראשון ומשם היא טיילה ל-19 הבדל במחצית (26:45). עד לסיום הרוסים בעיקר עבדו על הפער, כשהם נהנים מיכולת טובה של אנדריי קירילנקו, שסיים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים. סרגיי מונייה הוסיף 14 ו-6 ריבאונדים, טימופי מוזגוב מדנבר קלע 12, כמו גם סשה קהון מצסק"א מוסקבה.

במשחק השני של הערב, שפתח את בית א', גם קיבלנו תבוסה, ואפילו הרבה יותר משפילה. יוון, סוג של שכנה שלנו ממערב, פירקה 63:107 את ירדן, השכנה ממזרח. העליונות היוונית ניכרה כבר מהג'אמפ הראשון וכבר במחצית עמדה התוצאה על 23:56. קוסטאס פפאניקולאו הצטיין עם 19 נקודות, גיורגיוס פרינטזיס הוסיף 16.

בהמשך הלילה נכנעה מקדוניה 88:84 לאנגולה. 21 נקודות של בו מקאלב לא עזרו למקדונים שנקלעו לפיגור גדול בתחילת המשחק ולא הצליחו למחוק אותו למרות קאמבק ברבע האחרון. מילטון בארוס קלע 24 לאנגולים, אולימפיו צ'יפריאנו הוסיף 23.במשחק האחרון גברה המארחת ונצואלה69:71 על ניגריה בזכות 24 נקודות של גריביס ואסקז.

כל מה שצריך לדעת על הטורניר הקדם אולימפי שנפתח

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully