וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: דרבי ישראלי בפיינל פור

20.4.2012 / 12:06

מארחת האירוע גלבוע/גליל תנסה לנקום בהפועל ת"א על ההדחה מהגביע העונה (ש', 21:30, ONE). אבישי גורדון: "רוצים תואר"

פיינל פור הליגה הבלקנית ייערך מחר (שבת) באולם בגן נר, כשבמשחק השני יפגשו הפועל תל אביב והפועל גלבוע/גליל עליון (21:30, ערוץ ONE). שתי הקבוצות הישראליות, שנפגשו כבר פעם אחת העונה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, שם האדומים מתל אביב ניצחו, ערכו היום מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק, במלון בנצרת, בו מתארחות הקבוצות המשתתפות בפיינל פור. במשחק הראשון מחר ישחקו לבסקי סופיה הבולגרית ופני המקדונית (18:00)

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין אמר: " אני חושב שאנחנו קצת מפקששים את הסיפור האמיתי סביב הליגה הבלקנית. יש כמה אנשים שנוטים לעשות מהליגה הזאת צחוק, אבל בסך הכל קיבלו אותנו יפה מאוד ואם הם אומרים שישראלים מעלים את הרמה של הכדורסל בארצות האלה, זה רק ממחיש את זה. אתם צריכים להבין מה זה אומר לשחק פעמיים בשבוע. לנו, כקבוצה מהליגה השנייה, זה עזר מאוד בחיבור ובכל מיני דברים קטנים. תראו את גלבוע/גליל, שהייתה צריכה לשחק ביורוקאפ והתעקשה לשחק באירופה, כשאצלנו שאר הקבוצות נוטות לברוח מאירופה. אני חושב ששחקנים מעדיפים לשחק פעמיים בשבוע וזה רק יכול לעזור להם. לנו זה לא היה נורא. כדאי לא לזלזל בזה ושמעתי השבוע גם את דיוויד בלאט אומר את זה. מי שחושב שקל לנצח בחוץ, בבלקן או באדריאטית , טועה. זה סגנון משחק שונה ולהפועל תל אביב זה היה מאוד חשוב".

על המשחק מול גלבוע/גליל אמר המאמן: "גליל לא תוכל להרדים אותנו. לא אחת אמרנו השנה, שיותר קל לנו לשחק מול קבוצות בליגה הראשונה מאשר בליגה השנייה. סגנון המשחק בין הליגות שונה. צריך לעשות אליו התאמות ואנחנו משחקים כדורסל יותר בשליטה ויותר מאורגן. זה לא סוד, אנחנו נמצאים באמצע תקופת פלייאוף קריטית ואנחנו רוצים להעפיל לליגת העל. אני מאוד שמחתי שהגענו לפיינל פור, אבל אנחנו מתרכזים בליגה ומגיעים אחרי סדרה קשה עם הרבה פצועים. נעשה את ההיערכות למשחק ונקבל את ההחלטות שלנו. בכל מקרה, צריכה להיות חוויית כדורסל בעמק. אין שאלה בכלל אם מתן נאור הוא שחקן בליגת העל. אני לא מבין איך קבוצות לא חטפו את קורי קאר לליגת העל, כי מה שהוא נותן כישראלי זה מדהים ואני יכול לעבור אחד אחד. יונתן שולדנברנד וגל איתן בטוח. בגלל זה אני שמח על הבמה ששחקנים מקבלים".

הקפטן מתן נאור, הוסיף: "אני חושב שזה ברור שאנחנו אנדרדוג ואני לא חושב שאנחנו אומרים את זה בשביל להרדים את גליל. יש לנו מטרה מרכזית והיא לעלות ליגה. אני חושב שלקחנו הרבה מהליגה הבלקנית ובעיקר מהסדרת הצלבה, שזה משהו ששחקנים צעירים אצלנו לא עברו ואני רוצה להגיד שזה תרם לנו. אבל בסופו של דבר אנחנו יודעים מה המטרה האמיתית והיא לעלות לליגת העל. הליגה הבלקנית היא אמצעי ולא מטרה. עם כל מה שאמרתי, בהתמודדות עצמה יצר התחרותיות גובר וכשעולים לשחק אז עולים לשחק ובהתמודדות הפיזית, בסופו של דבר, אתה שוכח את זה ותמיד רוצה לנצח. בשבילי זה עדיין מוזר לראות את ליאור ליובין עומד מהצד. הוא שיחק נגד הרבה שחקנים שהם חברים. אנחנו מקצוענים ושמים את הכל בצד".

הקפטן של גלבוע/גליל, אבישי גורדון, הצהיר על כוונותיו להניף תואר שלישי בקריירה ועל הדרך לנקום בהפועל תל אביב על ההדחה המביכה בשמינית גמר גביע המדינה: "אני חושב שההפסד להפועל בגביע רק יעשה לנו טוב. ראיתי את החבר'ה והם מאוד מוכנים למשחק הזה. אנחנו באמת מוכנים ורוצים להגיע הכי רחוק שאפשר וזה אומר לזכות במפעל. עברנו שנה יפה מאוד במפעל הסימפטי הזה ואנחנו רוצים להביא תואר נוסף לגלבוע. אנחנו מצפים לתמיכה גדולה של הקהל הביתי בגן נר וצריכים אותו כדי לנצח את הפועל, שהיא קבוצה מצוינת".

מאמנה של גלבוע/גליל, ליאור ליובין סיכם: "אנחנו מתחילים את ההכנות למשחק רק היום, בגלל שעד אתמול היינו עסוקים בליגה. את המשחק הקודם מול הפועל ניקח כזיכרון וגם כדברים ספציפיים מקצועיים, אבל ההכנה שלנו אליו מתחילה למעשה היום. אנחנו נמצאים בתקופה שבה אתה מנסה לדחוס כמה שיותר דברים בפרק זמן קצר, אבל אנחנו רגילים לזה. אני חושב שיש למשחק הקודם איזושהי השלכה, אבל אנחנו מצד שני גם נבוא אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully