וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס בדרך החוצה ממכבי תל אביב

21.3.2012 / 12:39

הצהובים קיבלו החלטה עקרונית לוותר על הסנטר היווני לקראת העונה הבאה בשל הירידה התלולה ביכולת שלו ומצבי הרוח שמהם הוא סובל

עוד לפני התבוסה באתונה – ולאחר דיונים ומחשבות – במכבי תל אביב התקבלה החלטה עקרונית לוותר על סופוקליס שחורצניאטיס לקראת העונה הבאה. למכבי תל אביב קיימת אופציה להארכת החוזה של הסנטר היווני בעונה נוספת תמורת כ-1.1 מיליון דולר, אולם שילוב של גורמים הוביל להחלטה להיפרד בתום העונה משחורציאניטיס, לאחר שנתיים במועדון. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל לאחר בחינת המועמדים להחליפו.

לא רק מצבו הבריאותי של סופו עמד במוקד הלבטים, אלא גם בעיות התנהגות ומצבי רוח ששבו לפקוד את היווני העונה. מבחינה מקצועית, ביחס לעונה שעברה קוצצו משמעותית דקות המשחק של שחורציאניטיס – זאת גם בשלב המוקדם של היורוליג, בו עוד היה כשיר לחלוטין מבחינה פיזית (קיבל פחות מ-18 דקות לערב). אלא שאם בשלב המוקדם העמיד סופו ממוצעים סבירים של 11.7 נקודות (60.9% מ-2), 3.9 ריבאונדים ו-12.7 נקודות מדד, בטופ-16 צנח ל-15:30 דקות, 6 נקודות (48.4% מ-2), 2.8 ריבאונדים ו-6 נקודות מדד בלבד. אמש באתונה רשם 17 דקות והשיב ב-6 נקודות ו-5 איבודים, ושוב נראה לא אפקטיבי מול סוללת הגבוהים של פנאתינייקוס.

שחורציאניטיס אכזב במרבית משחקי המפתח של מכבי תל אביב העונה. עד לסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס עמדו ממוצעיו בששת ההפסדים של הצהובים ביורוליג על 7.3 נקודות ו-7 נקודות מדד. בטופ 16, אותו שרדה מכבי אך בקושי, קלע רק במשחק אחד מתוך שישה בדאבל פיגרס, ואיבד את מקומו בחמישייה לטובת ריצ'רד הנדריקס.

במכבי, כפי שפרסמנו בעבר, עמלים מזה זמן על גיבוש רשימת מחליפים לשחורציאניטיס. בין היתר בוחנים אנשי הקבוצה את מועמדותם של קרסימיר לונצ'אר (29, 2.10), שחקנה הקרואטי של חימקי, וג'יימס אוגוסטין (28, 2.08) ממורסיה הספרדית. שניהם שחקנים מגוונים שיכולים לשחק הן בעמדת הפאוור פורוורד והן בעמדת הסנטר. שמות נוספים עולים ונבדקים כל העת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully