וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיוויד בלאט סיכם לשנתיים נוספות

28.2.2012 / 19:26

חשיפת וואלה! ספורט: מאמן מכבי תל אביב סיכם אמש עקרונית על הארכת חוזהו. ממכבי נמסר: "הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון"

אחרי שבימים האחרונים הואץ המשא ומתן בין דיוויד בלאט למכבי תל אביב על המשך דרכו של המאמן במועדון, לוואלה! ספורט נודע הערב (שלישי) שבלאט סיכם על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות.

על פי המדיניות החדשה של הקבוצה שמתבססת על בנייה ארוכת טווח, יישאר המאמן לעונה נוספת מעבר לשנה הבאה, שהייתה השלישית והאחרונה שלו בחוזהו הנוכחי, כשבקיץ הקרוב החזיקו שני הצדדים באופציית יציאה שאיפשרה להם להשתחרר מהחוזה.

מאוחר יותר הוציאה מכבי תל אביב הודעה בה אישרה את הפרסום הראשוני של וואלה! ספורט: "מכבי תל אביב גאה להודיע כי דיוויד בלאט סיכם בקבוצה לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית", נמסר מהמועדון. "מכבי רואה את בלאט כחלק בלתי נפרד מהמועדון וכאיש הראוי ביותר להמשיך ולהצעיד את המועדון קדימה. בלאט הוכיח בשנתיים האחרונות כי הוא בעל אישיות מרשימה ויוצאת דופן ומקצוען ברמה עולמית, שילוב שתואם את הציפיות והחזון של מכבי תל אביב".

בלאט עצמו מסר: "אין מאושר ממני, זהו רגע מרגש וגדול עבורי. מכבי תל אביב יקרה לליבי ואני שמח וגאה להמשיך לשרת אותה בכל דרך אפשרית ומודה לבעלים ולהנהלה על האמון שהם נותנים בי. אני מוקף באנשים ברמה הגבוהה ביותר, שמאפשרים לי להוביל את הקבוצה הן ברמה המקצועית והן ברמה האנושית למקומות הכי גבוהים שאפשר לחלום עליהם. מכבי היא משפחה חמה ונהדרת, אני גאה ונרגש להיות חלק מהמסורת המפוארת של המועדון הצהוב. אני מבטיח לאוהדים המדהימים שלנו שאני וכל אנשי הקבוצה נעשה הכל כדי שיהיו גאים בנו כל יום מחדש".

שמעון מזרחי אמר: "דיוויד בלאט הפך לנכס צאן ברזל של מכבי אלקטרה תל אביב. הרצון שלו להישאר במועדון לפחות לעוד שנתיים מראה על מחויבות, אחריות ואהבה גדולה לקבוצה ולסמל של מכבי. אני מברך אותו על הסיכום החדש". דיוויד פדרמן הוסיף: "אין ספק שזהו הצעד הנכון והטוב ביותר הן לבלאט והן למכבי. כל ההנהלה חושבת כך ואני בטוח שגם האוהדים שלנו. דיוויד הרוויח זאת ביושר בשנתיים האחרונות ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם".

אחרי הסיכום עם בלאט יתפנו במכבי תל אביב לסיום המשא ומתן עם קית' לנגפורד, אותו רוצים הצהובים להחתים על חוזה ארוך טווח, וסוכנו אף נפגש עם היו"ר שמעון מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully