וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "במשך שנתיים נבנית קבוצה מחדש"

13.12.2011 / 21:41

כך הסביר מאמן הפועל ירושלים עוד הדחה מוקדמת מהיורוקאפ בעקבות ההפסד לדונייצק. מסתמן: ג'ון תומאס ישוחרר בקרוב

כשהיא עם הגב אל הקיר, ידעה הפועל ירושלים הערב (שלישי) שהיא חייבת ניצחון במלחה על דונייצק כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לסיבוב השני ביורוקאפ. אלא שהקבוצה של עודד קטש לא הופיעה, הפסידה 74:68 וסיימה את דרכה עונה שנייה ברציפות כבר בשלב הראשון. אכזבה רבה נרשמה אצל קברניטי המועדון עם ההדחה מאירופה, שעשויה להביא לשינוי במצבת השחקנים הנוכחית. מסתמן כי הסנטר ג'ון תומאס, שהובא בעיקר בכדי לחזק את סגל הקבוצה באירופה, והחותם על חוזה זמני, ישוחרר בעוד מספר שבועות.

לעודד קטש, מאמן הפועל ירושלים, לא היו יותר מדי הסברים ליכולת, והוא אמר: "במשך שנתיים נבנית קבוצה מחדש. הכישלון מהשנה שעברה הקרין גם השנה, וזה לא פשוט. צריך להגיע מוכנים כדי לעבור שלב כזה. שיחקנו נגד קבוצות טובות, אבל אנחנו בהחלט מאוכזבים. הפציעה של יובל נעימי ביום ראשון לא עזרה, היה קשה לגוני (יזרעאלי) ולדי ג'יי (סטרוברי) לנהל את המשחק. עשינו את המאמץ והשחקנים השאירו את הכל על המגרש, הכדורים פשוט לא נכנסו".

על היריבה האוקראינית, אמר המאמן: "זו קבוצה ששומרת טוב, היא עושה את זה נכון, אבל גם די ג'יי וגם גוני נפלו מהרגליים. הייתה חסרה לנו יכולת היום". על העובדה שאלישי כדיר לא שיחק ובמקומו קיבל אורי קוקיה דקות, הוסיף: "מצאתי לנכון שאלישי לא ישחק. אני לא חושב שאני צריך להסביר את זה". לגבי המשך העונה של ירושלים, ציין המאמן: "אנחנו צריכים להביא שחקן ואני מקווה שזה יקרה ביומיים הקרובים. יש פה הרבה שחקנים שנכנסו לעניינים, ועם גארד טוב אנחנו נהיה הרבה יותר מאוזנים".

ג'רוויס ורנאדו, שסיים משחק מאכזב עם שמונה נקודות, סיכם: "אנחנו מאוכזבים מאוד, המשחק היה בידיים שלנו. איבדנו כדורים ובסופו של דבר הפסדנו. אני מנסה להביא את המשחק שלי, אבל העונה עוד לא הסתיימה. אני אמשיך לעשות את המיטב כדי שנצליח".

המאמן המנצח, סשה אוברדוביץ', שעלה לסיבוב השני בזכות הניצחון, אמר: "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו את המשחק, זו הפעם הראשונה שאנחנו מעפילים שלב. ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. לא הייתי מרוצה מאוד מהמשחק שלנו. לא תיפקדנו כל הזמן כמו שצריך והחטאנו זריקות פשוטות".

הפועל ירושלים הפסידה 74:68 לודנייצק והודחה מהיורוקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully