וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "אחד המשחקים הטובים שלי ביורוליג"

25.11.2011 / 11:00

היווני חגג אחרי ההצגה שלו מול מילאנו אך הדגיש: "בכל פעם שחקן אחר שלנו בולט, הכי חשוב שהתעשתנו מההפסד לירושלים"

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אמש (חמישי) אחרי הניצחון 76:85 על ארמאני מילאנו, שהשכיח את היכולת הרעה של הקבוצה במשחקים האחרונים שהגיעה לשיאה בהפסד להפועל ירושלים ביום ראשון. דיוויד בלאט כינס את שחקניו בחדר ההלבשה אחרי המשחק והחמיא להם על המחויבות שהציגו, ועל השיפור במשחק ההגנה ובריבאונד - אלמנט עליו עבדה הקבוצה באופן ספציפי באימונים האחרונים.

כוכב המשחק היה סופוקליס שחורציאניטיס, שקלע 28 נקודות ב-24 דקות בלבד. "אני תמיד נלחם על המגרש ומנסה לעשות הכי טוב בשביל הקבוצה", אמר הסנטר היווני לוואלה! ספורט. "אני לא לבד על המגרש אני לא לבד, יש לי חברים נפלאים לקבוצה. וזה פשוט כיף לשחק כאן במכבי".

"זה היה משחק טוב שלי, אולי אחד הטובים ביורוליג", המשיך שחורציאניטיס. "אבל זה לא משנה כמה נקודות קלעתי ועם כמה נקודות אסיים. היום זה אני שאבלוט, מחר שחקן אחר. אנחנו קבוצה נהדרת ויש כאן בחורים נהדרים וכל שחקן יכול לבלוט ביום נתון. אני מודה לקהל על התמיכה בי ומעריך את זה".

היווני החמיא במיוחד לג'ורדן פארמר, שכיכב ברבע האחרון: "כשג'ורדן על המגרש הוא משדרג את הקבוצה. ברבע הרביעי הוא העלה את הרמה שלנו ותרם הרבה, הוא עזר להמשיך הלאה ולהשיג את הניצחון. הוא ספורטאי נהדר ומרשים ואני מאוד מכבד אותו".

על מצבה הכללי של הקבוצה אמר סופו: "חשוב שהתעשתנו מההפסד ביום ראשון, עכשיו אנחנו ראשונים בבית ביורוליג ואנחנו רוצים להמשיך לנצח ולעשות את העבודה גם מול צדביטה זאגרב בשבת. כל משחק שלנו קרוב לשני, אבל זה הלו"ז וזה ידוע לנו. עכשיו נחזור לעבודה ונעשה את מה שצריך גם מולם".

מהעבר השני שחקני מילאנו התאכזבו מההפסד לקבוצה אותה ניצחו במשחק הפתיחה של היורוליג, ועומאר קוק אמר לוואלה! ספורט: "מכבי היא קבוצה טובה עם שחקנים מאוד כישרוניים , יש להם הרבה קלעים והם מציגים כדורסל טוב מאוד כרגע. שחורציאניטיס שיחק מאוד חזק והיה קשה לעצור אותו. מכבי זה לא רק ג'ורדן פארמר אלא כל השחקנים. חבל שהפסדנו, אבל ננסה להמשיך קדימה". על העובדה שהוזכר הקיץ כמועמד להגיע למכבי תל אביב אמר קוק: "אם הייתי מועמד לקבוצה? מעולם לא שמעתי על כך".

בתוך כך, דורון פרקינס צפוי לנחות בישראל במהלך סוף השבוע בכדי לענייני ביטוח כשלא מן הנמנע שייפגש עם אנשי מכבי תל אביב בנוגע להמשך דרכו בקבוצה.

צפו במכבי תל אביב מנצחת 76:85 את מילאנו

בלאט בסיום: "סופו שיחק כמו חמישה שחקנים"

אביו של פאמר: "מיוחד לראות איך האוהדים מקבלים את ג'ורדן"

ארז מיכאלי מזהיר מהתלות של הצהובים בסופו ופארמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully