וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר מסרב לעזוב את מכבי תל אביב

4.11.2011 / 9:47

הגארד וסוכנו מסרבים להשאלה. הנדריקס חגג אחרי ריאל: "עלינו לפרקט מהדקה הראשונה". שחורציאניטיס: "יש בעיה בריבאונד"

מכבי תל אביב הציגה אתמול (חמישי) יכולת מרשימה בניצחון 82:88 על ריאל מדריד, אולם יש גם מי שפחות מרוצה בתקופה האחרונה - ג'ון שייר. כזכור, בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של השחקן והמאמן דיוויד בלאט, שבשיחות פנימיות טען כי אינו שבע רצון מקצועית מהגארד, בחר להשאיר אותו שוב מחוץ לסגל.

לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים בדקו ראשי הקבוצה את האופציה להשאיל את שייר. ראשי המועדון אף שוחחו עם סוכנו האמריקאי של השחקן לגבי רצונם לאתר קבוצה - בארץ או באירופה – שתסכים לקלוט אותו, אולם שייר וסוכנו הבהירו בצורה נחרצת כי השחקן מסרב לעזוב את הקבוצה. זאת למרות ששייר, שממעט לקבל דקות, הוא נראה מתוסכל מאוד מהסיטואציה בה הוא נמצא.

צפו ב-82:88 הגדול של מכבי תל אביב על ריאל
ארז מיכאלי על הצמד המנצח של הצהובים

ג'ון שייר, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתוסכל, אבל לא רוצה לעזוב. שייר/ברני ארדוב

שחורציאניטיס: "חשוב שנמשיך בדרך הזו"

בתוך כך, לא מעט חיוכים נראו אתמול בחדר ההלבשה לאחר המשחק. סופוקליס שחורציאניטיס, שהיה מצוין וקלע 16 נקודות, נראה גם הוא שבע רצון. "המשחקים ביורוליג תמיד מאוד קשים, אבל השגנו ניצחון טוב מאוד", אמר הסנטר היווני לוואלה! ספורט. "ריאל היא קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף העונה ויריבה מצוינת ביורוליג, לכן המשחק הזה והניצחון הזה חשובים מאוד עבורנו. ניסינו לעשות את הכי טוב שאפשר מולם, שיחקנו חזק והתכוננו היטב למשחק. רצינו להשיג ניצחון עבור אוהדי מכבי, כי הקהל תומך בנו מאוד ולא הפסיק לעודד אותנו".

על יכולתו האישית הוסיף הסנטר היווני. "אני מנסה לשחק כדורסל ולתרום כמה שאני יכול. זה היה משחק טוב ובאופן אישי, מאוד נהניתי ממנו. אני חושב שכך הרגישו גם השחקנים האחרים. אני מאמין מאוד בקבוצה ומאמין שזו הדרך שבה אנחנו צריכים להמשיך. יש לנו עדיין בעיה בריבאונד ואנחנו צריכים לעבוד על זה".

שחורציאניטיס סבור כי הניצחון מול ריאל מדריד יכול למנף את העונה של מכבי: "אני חושב שניצחון כזה מול ריאל מדריד חשוב מהבחינה של מה נעשה ולאן אנחנו הולכים מכאן כקבוצה. הצלחנו לחבר כמה חלקים ולעשות דברים שאנחנו רוצים לסגל לעצמנו וחשוב מאוד שנמשיך בדרך הזו. מכאן אנחנו צריכים להיות מפוקסים ומרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות ולעבוד קשה כי רק כך זה ישתלם לנו".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן ריאל מדריד אנטה טומיץ'. ברני ארדוב
מאמין בקבוצה שלו. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

הנדריקס: "לא פשוט לנצח קבוצה כמו ריאל"

ריצ'רד הנדריקס הוסיף: "זה היה משחק טוב שלנו. לא פשוט וקשה להשיג ניצחון מול קבוצה כמו ריאל מדריד, שהיא קבוצה טובה עם סגל מרשים. אנחנו צריכים להמשיך להוכיח את עצמנו. יש לנו ביטחון בעצמנו ואנחנו עובדים קשה בכל עונה ובכל יום מחדש, מנסים לשחק ביחד ורוצים לבסס את עצמנו ככוח וקבוצה משמעותית, כפי שהיינו בעונה שעברה. ההבדל ביכולת שלנו במשחקים שהצגנו מול נתניה לבין מדריד? שתי הקבוצות הן קבוצות טובות, אבל אני חושב שמול מדריד הצגנו אינטנסיביות ועלינו כך לפרקט מהדקה הראשונה. ג'ורדן פארמר היה מצוין והוא שחקן נפלא, האווירה היתה טובה מאוד, האוהדים הציגו אנרגיה מצוינת והיה אפשר להרגיש את זה מהשורה הראשונה עד לשורה האחרונה בהיכל לכל אורך המשחק. הם נותנים לנו תמיכה וממש משמשים כשחקן השישי שלנו על הפרקט".

גם ג'ייסי קארול, שחקנה של ריאל מדריד שהיה מועמד למכבי בקיץ, התייחס למשחק: "מכבי חדרו היטב ועשו מהלכים טובים, קלעו קליעות טובות, עשו ליי אפים והיה להם משחק טוב. הם הראו הרבה כוח והרבה אגרסיביות וזה מה שניצח להם את המשחק. היתה פה אווירה מאוד מאוד חמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully