וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלאגה ניצחה 78:85 את ז'לגיריס בהארכה

הקבוצה הספרדית נהנתה ממשחק טוב של ג'ואל פרילנד (21 נקודות) כדי לנצח לראשונה העונה. הליטאים עדיין ללא ניצחון

המחזור השני ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך בפלאסיו, כשמלאגה נזקקה לארכה ולבסוף השיגה את ניצחונה הראשון העונה במפעל, 78:85 על ז'לגיריס קובנה, שמצידה ספגה הפסד שני.

הקבוצה הספרדית, שנוצחה על ידי פנאתינייקוס במחזור הראשון, רדפה אחרי הקבוצה הליטאית ברבע הראשון, אבל ירדה ב-19:22 בסיומו. אלא שברבע השני הגיע רגע המשבר של מלאגה, שבמהלכו היא קלעה שמונה נקודות בלבד, בעוד ז'לגיריס, שזכתה לדחיפה אדירה מסוני ווימס, השתלטה על המשחק וירדה להפסקה ביתרון 30:39.

הקאמבק של מלאגה הגיע ממש עם פתיחת הרבע השלישי, אבל המשחק המשיך להיות צמוד. בפתיחת הרבע האחרון מרקו פופוביץ' עוד העלה לשש, אך 52 שניות לסיום המשחק ברני רודריגז השווה מהקו ל-67:67 ושלח את המשחק להארכה. בחמש הדקות הנוספות של המשחק ג'ואל פרילנד הטביע וקריסטאפס ואלטרס קבר שלשה, שהובילה את הבריחה של מלאגה, שהכריעה את המשחק וסיימה עם הניצחון.

פרילנד סיים משחק מצוין למנצחת עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשואלטרס קלע נקודה אחת פחות וחילק גם שבעה אסיסטים. אצל ז'לגיריס ווימס סיים עם 21 נקודות ושמונה ריבאונדים, כשפופוביץ' עזר לו עם 18 משלו יחד עם שישה ריבאונדים.

ומה צפוי לנו ביום רביעי ביורוליג?

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully