וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היום הרע בהתקפה השפיע לנו על ההגנה"

20.10.2011 / 23:25

מאמן הצהובים התייחס לתצוגה החלשה של קבוצתו משני צידי המגרש בהפסד למילאנו. פארמר: "חייב לשחק הרבה יותר טוב"

אם המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב גרמו למישהו לחשוב שהצהובים מוכנים לתחילת עונת היורוליג, הערב (חמישי) קיבלנו את התשובה ההפוכה. הצהובים נכנעו 89:82 למילאנו במחזור הראשון, כשגם תיאו פפלאלוקאס במשחקו הטוב הראשון העונה, לא הצליח לסדר לדיוויד בלאט ניצחון. הצהובים פיגרו בתחילת המשחק, חזרו בצורה מצוינת בזכות היווני, אבל לא הצליחו לסגור פיגור גדול נוסף ברבע השלישי ונכנעו. כעת בלאט יצטרך לחשוב טוב יותר איך להתמודד עם קבוצות הדרג הבכיר באירופה.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "משחק ממש לא קל. התרחקנו מהדברים שאנחנו טובים בהם, כמו משחק קבוצתי, הנעת כדור וביצוע ברמה גבוהה של משחק המעבר ושל משחק עומד. אולי הדבר הכי משמעותי הוא שנתנו ליום הרע בהתקפה להשפיע לנו על ההגנה, איבדנו את עצמנו בהגנה וזה דבר שאסור שיקרה. פה ושם כשלחצנו ושמרנו כמו שאנחנו יודעים, הצלחנו להיכנס למשחק, אבל זה קרה מעט מדי ולא היינו עקביים. בצורה כזאת אי אפשר לנצח משחקי חוץ, בטח לא פה במילאנו. נלמד מהטעויות שלנו ונתקדם".

ליאור אליהו היה המצטיין של הצהובים הערב, עם 21 נקודות. כמו כל הקבוצה, גם הוא סיים את המשחק מאוכזב, אך יודע שהדרך של הצהובים עוד ארוכה: "הפסד ראשון שלנו וזה בהחלט לא נעים, אבל העונה מאוד ארוכה וצריך לקחת הכל בפרופורציה, עוד יומיים יש לנו כבר משחק חדש. ידענו שיהיה קשה מאוד כאן, כי מילאנו בנתה הקיץ הקבוצה ממש חזקה, אבל בהחלט נצטרך לבוא מוכנים יותר בהמשך. היכולת הטובה שלי לא מנחמת אותי, מעניין אותי רק לנצח".

ג'ורדן פארמר, שהיה חלש וקלע שש נקודות בלבד, אמר: "היה משחק מאוד קשה, חייבים לתת את הקרדיט למילאנו כי הם ממש שיחקו כדורסל טוב. אין ספק שאנחנו חייבים להשתפר, גם כקבוצה וגם אני אישית חייב לשחק הרבה יותר טוב, ואני מבטיח לכם שזה יקרה. קיבלנו שיעור טוב ואני בטוח שנסיק את המסקנות, נשתפר והכל יהיה בסדר בהמשך".

מאמן המנצחת סרג'יו סקאריולו אמר בסיום: "זה תמיד חשוב לפתוח מפעל עם ניצחון ועשינו את זה הערב, אבל אסור לנו לחשוב שאנחנו יותר טובים מקבוצות אחרות עכשיו. אנחנו עדיין קבוצה בהתפתחות, לכן אנחנו חייבים להישאר צנועים ולעבוד קשה כדי לשפר את המשחק שלנו. שיחקנו מצוין בשלבים המוקדמים והמאוחרים של המשחק, והכישרון של השחקנים שלי עזר לנו להתמודד עם הרגעים הקשים. מייסון רוקה שיחק מצוין והעניק השראה לכולם".

כוכב מילאנו דנילו גלינארי הוסיף: "אני כל כך מאושר שהצלחתי לתרום לניצחון כל כך חשוב. לשחק ביורוליג זה תמיד קשה, והצגנו הרבה נחישות ולב במגרש. זה חשוב מאוד לנצח בכל משחקי הבית כדי להתקדם לשלב הבא ואני חושב שהניצחון הזה יעניק לנו ביטחון לעתיד".

מכבי תל אביב הפסידה למילאנו במחזור הראשון ביורוליג

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully