וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 76:100 את שרלרואה

הבלאנקוס לא התקשו בבלגיה, רודי פרננדס בלט. ברצלונה ניצחה 64:86 בלובליאנה, פנאתנייקוס הביסה 77:98 את מלאגה

בזמן שמכבי תל אביב תיאבק במשחק הפתיחה שלה מול מילאנו, נכנסו היום (חמישי) ארבע מיריבותיה לבית ב' לפעולה, כשלכולן אותה מטרה: ניצחון במשחק הבכורה לעונת 2011/12 ביורוליג, כזה שיסייע להן להיכנס למומנטום בדרך לעונה אירופית מוצלחת. בבית ג', של מכבי תל אביב, יצאה ריאל מדריד לבלגיה, למפגש מול שרלרואה שעלתה מהמוקדמות ולא התקשתה לנצח 76:100. במשחק נוסף, אפס איסטנבול השיגה ניצחון חוץ גדול 73:84 פרטיזן בלגרד. בבית ב' הביסה האלופה המכהנת פנאתנייקוס 77:98 את מלאגה, בעוד באמברג הפגינה עליונות על KK זאגרב עם ניצחון 65:96. בבית ד', ברצלונה ניצחה בחוץ 64:86 את אולימפיה לובליאנה, רוברט רות'בארט הישראלי תרם ארבע נקודות למפסידים.

בית ג'

פרטיזן בלגרד - אפס איסטנבול 84:73

מפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות שהכי התחזקו בפגרה האחרונה התקיים בסרביה. הטורקים, שיארחו את הפיינל פור העונה, נהנו מרבע ראשון נהדר של שחקן ה-NBA סשה וויאצ'יץ', שקלע עשר נקודות ונראה משתלב היטב. מהצד השני, מילאן מאצ'בן, שהושאל השבוע ממכבי תל אביב לפרטיזן, נכנס כשלוש דקות לסיום הרבע הראשון, אליו ירדו המארחים ביתרון 27:28. עד המחצית המשחק המשיך להיות צמוד כשלמרות 13 נקודות של ניקולה פקוביץ', אפס ביצעה מהפך וירדה למחצית ביתרון 45:48. פרטיזן לא שבה מההפסקה ונזקקה לשבע ורבע דקות כדי למצוא נקודות ראשונות. הסרבים קלעו שש נקודות בלבד ברבע השלישי, מה שאיפשר לטורקים לברוח ל-51:68, עשר דקות לסיום. פרטיזן עוד צימקה מעט, אבל זה לא הספיק ואפס איסטנבול יצאה עם ניצחון גדול.

את הטורקים הוביל טרנס קינסי עם 18 נקודות. דושקו סבאנוביץ' קלע 17, וויאצ'יץ' הוסיף 14 וארסן איליאסובה סיים עם עשר. בצד המפסיד פקוביץ' היה נהדר עם 21 נקודות, מצ'באן הוסיף 14 ואייסי לואו איכזב עם שש נקודות בלבד.

שרלרואה - ריאל מדריד 100:76

הבלאנקוס החזקים, שרוצים ללכת עד הסוף העונה, השיגו ניצחון נאה בבלגיה, במגרש בו הפסידו בעונה שעברה. ריאל פתחה חזק ושבע נקודות של רודי פרננדס, עוד כוכב NBA שהגיע לתקופת השביתה, עזרו לה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 16:23. הרבע הבא היה שייך לפליפה רייס, ששלט מתחת לסלים ולהפסקה ירדו הלבנים ב-37:45. המשחק המשיך ללכת בכיוון אחד בלבד גם במחצית השנייה, כשדמונד מאלט מנסה להשאיר את הבלגים במשחק, אבל ריאל המשיכה לדרוס בקלות ובסיום הרבע השלישי היא ירדה ביתרון 55:71. הרבע האחרון התנהל על מי מנוחות וריאל זכתה בניצחון בכורה ביורוליג העונה.

את ריאל הובילו פרננדס ורייס עם 19 כל אחד, ג'ייסי קרול הוסיף 14. מאלט היה היחיד שהופיע אצל הבלגים עם 27 נקודות.

בית ב'

פנאתינייקוס - מלאגה 77:98

אלופת אירופה מסתערת על תואר נוסף והיא פתחה את הופעותיה במפעל עם ניצחון נהדר על מלאגה. היוונים פתחו היטב ואחרי עשר דקות הובילו 16:25. הספרדים לא ויתרו ורבע שני חזק של הרבויה פריץ' הוריד את הפער לשלוש בלבד במחצית, 49:52. המחצית השנייה הייתה כולה לש פנאתנייקוס ובעיקר של איש אחד. דימטריס דיאמנטידיס, שעשה ככל העולה על רוחו והריץ את היוונים ליתרון 61:77. עד לסיום, המארחים הגדילו את היתרון, שכבר הגיע ל-25 נקודות.

דיאמנטידיס סיים עם 17 נקודות ושבעה אסיסטים, רומאיין סאטו הוסיף 16 ושישה ריבאונדים. שרונאס יאסיקביצ'יוס קלע 10 נקודות. במלאגה, פריץ' וקריסטאפס וולטרס קלעו 13 כל אחד

באמברג - KK זאגרב 65:96

KK זאגרב חיפשה ניצחון ראשון בתולדותיה במפעל, אך לגרמנים היו תוכניות אחרות. המשחק הסתיים מוקדם מאוד, כשכבר במחצית באמברג הובילה 30:52. המארחים לא הורידו את הרגל מהדוושה וחמש דקות לסיום התוצאה עמדה על 55:90, כשעד לבאזר זאגרב רק צימקה במעט את הנזק.

אנתוני טאקר קלע 20 למנצחים, מרקוס סלאוטר הוסיף 16 ועשרה ריבאונדים. אצל הקרואטים, שון מיי שבא מסקרמנטו קינגס, לא הצליח להרים את הקבוצה, למרות עשר נקודות ותשעה ריבאונדים. קרונוסלב סימון קלע 14.

בית ד'

אולימפיה לובליאנה - ברצלונה 86:64

אלופת ספרד לא התקשתה בסלובניה. מרסליניו הוארטס וחואן קרלוס נבארו הובילו בריחה כבר ברבע הראשון, שהסתיים ב-19:24. משחק טוב של רטקו ורדה השאיר את המארחים בתמונה עד למחצית, שהסתיימה ביתרון 30:41 לבארסה. דני גרין המצוין לא נתן לקאטלונים לברוח, כשגם רוברט רות'בארט הישראלי תורם את חלקו ברבע השלישי, אותו ניצחו הסלובנים, אך זה כל מה שהם יכלו להציע, כשפיט מיקל מריץ את ברצלונה ברבע האחרון וסוגר עניין.

הוארטס היה גדול עם 17 נקודות ושמונה אסיסטים, פיט מיקל סיים עם 15 ופראן ואסקס עם עשר משלו. צ'אק אידסון קלע שש בלבד והוסיף חמישה אסיסטים. בלובליאנה, גרין עם 17 ו-ורדה עם 16 בלטו, כשרות'בארט מסיים עם 14 דקות, ארבע נקודות וארבעה ריבאונדים.

צסק"א מוסקבה פתחה את היורוליג עם ניצחון על ז'לגיריס

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully