וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "ניצחון במשחק הראשון חשוב להמשך העונה"

30.9.2011 / 12:00

הסנטר של מכבי תל אביב יודע שהמשחק מול נובו מסטו (שבת, 19:00, ספורט5) חשוב: "רוצים לבנות הרגלים של נצחונות"

מכבי תל אביב תפתח מחר (שבת) בערב את העונה מול נובו מסטו במסגרת הליגה האדריאטית.הצהובים שבו אתמול לאימונים ויקיימו היום אימון נוסף, לאחריו ייצאו לסלובניה, וביום שני יקיימו משחק נוסף באותה מסגרת כשיפגשו את לאשקו, גם היא מסלובניה. במועדון רואים בשני המשחקים הקרובים חשיבות בכל הקשור להקניית ביטחון לקבוצה לקראת העונה הארוכה שצפויה לה.

שון ג'יימס, שהצטרף הקיץ לצהובים, לא מנסה להסתיר את התרגשותו "אני נרגש לקראת פתיחת העונה", אמר ג'יימס לוואלה! ספורט, והוסיף: "היינו עכשיו בצרפת, שיחקנו כמה משחקים ושיחקנו בהם היטב. בחנו את היכולות שלנו ומה אנחנו יכולים לעשות על המגרש. כמובן שהשגת ניצחון במשחק ראשון רשמי הוא חשוב בכדי לצבור ביטחון להמשך העונה, ואנחנו רוצים לבנות הרגלים של ניצחונות, אז זה חשוב".

ג'יימס מוסיף כי אינו חושש מהעונה הארוכה שציפוייה לצהובים. "נכון, זו הולכת להיות עונה ארוכה אבל נתמודד עם כל משחק בנפרד. אני בכלל לא חושב על זה, להיפך, אני רואה את זה באופן חיובי – יהיה מרגש לנסוע ולהיות עם החבר'ה".

"לא היה דיאלוג עם מכבי על עזיבה שלי"

פורוורד הקבוצה ריצ'ארד הנדריקס, שנמנע עד עתה מלהתייחס לפרסומים לפיהם מכבי עשויה להשאיל אותו, הבהיר היום כי אין ברצונו לעזוב את הקבוצה: "האם שאלו אותי במועדון אם אני רוצה ללכת? באופן אישי לא היה שום דיאלוג על זה עם מכבי, כשהיינו במחנה ובאימונים המשכתי להתאמן כרגיל. ידעתי שזו התוכניות מבחינתי ואני לא דואג לגבי זה". הנדריקס סיפר שמבחינתו שום דבר לא השתנה: "הכל כרגיל, בדיוק כמו שחתמתי במכבי, ואני אמשיך לעבוד קשה", מבטיח הנדריקס.

האמריקאי, ששמו נקשר לוויטוריה הספרדית, המשיך: "אני שמח ומצפה לעוד עונה נהדרת. תרמתי בעונה שעברה, ואני מאמין שתהיה לנו יותר הצלחה בזו שתתחיל מחר. חשוב לי להיות להמשיך להיות חלק מהקבוצה גם בפן החברתי, לנסות לעזור לנצח משחקים ולהביא אנרגיה חיובית לקבוצה".

השחקן התייחס גם למשחק מול נובו מסטו: "אני תמיד מתרגש לפתוח עונה. היה לנו זמן להתכונן ביחד כקבוצה, עם כמה משחקים בצרפת ומול מכבי חיפה בבית וזו היתה הכנה טובה. יש אווירה טובה בקבוצה, אך במקביל אנחנו עדיין צריכים זמן להכיר אחד את השני. עבדנו קשה ואם נמשיך בכך אני חושב שנצליח".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully