וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קיבלנו את הכלים והתמיכה כדי להצליח"

27.9.2011 / 20:21

מאמן מכבי ת"א נלהב מתחילת העונה האירופית ודיבר במסע"ת. הנדריקס: "מחמיא שרוצים אותי, אבל אני מתרכז במכבי"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב שתפתח בשבת רשמית את העונה האירופית שלה קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות מאמן הקבוצה דיוויד בלאט. הצהובים, שישחקו את משחקם הרשמי הראשון במסגרת הליגה האדריאטית, המפעל אליו חוזרת הקבוצה אחרי תשע שנים, יתארחו בסלובניה אצל נובו מסטו, בו נוכל לקבל התרשמות ראשונה מהקבוצה המעניינת שנבנתה הקיץ.

הצהובים, שחזרו השבוע מטורניר אנז'ר בצרפת עם שלושה ניצחונות וזכייה בתואר, העניקו טעימה ראשונה של הקבוצה המתגבשת, שכוללת בין השאר את ג'ורדן פארמר ותיאו פאפאלוקאס. במהלך הטורניר ניצחה מכבי תל אביב את שולה, גרבלין ונאנסי, כשכעת מגיעה שעתם האמיתית עם הכניסה למפעל הראשון מבין שלושה שמצפה להם בעונה הארוכה הזו.

מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט: "מכבי תל אביב זה הרבה יותר מקבוצה. כל ההישגים והדברים שקורים למועדון הזה לא קורים סתם. זה מגיע בגלל מחויבות והקרבה של האנשים שמובילים את המערכת, אלה שעובדים במערכת וכמובן השחקנים שנותנים הכל גם על המגרש וגם מחוץ למגרש ותמיד מהווים דוגמה.

"יש כאן אנשים איכותיים, שמקריבים המון להצלחת המועדון", הוסיף בלאט. "אני מדבר על המנהיגים שיש במערכת, מלמעלה ועד למטה. אנשים שיודעים בדרך ובאיכות שלהם לעשות הכל בצורה טובה לטובת הקבוצה. זה קורה שנה אחרי שנה. אחת הדוגמאות להמשכיות במועדון זה דרק שארפ שממשיך איתנו. יש גם את גור שלף ועוד דוגמאות רבות".

על המטרות העונה, אמר בלאט: "השנה יש ציפיות גבוהות מאוד במכבי ואנחנו קיבלנו את הכלים ואת התמיכה שצריך כדי להצליח. אני לא מדבר באופן ספציפי על שלוש ליגות, אלא על האפשרות לשחק כדורסל איכותי במשך יותר משחקים ולתת לאוהדים שלנו יותר אפשרויות לראות כדורסל טוב ולנגוע בקבוצה. אני מקווה שנעשה את זה בנאמנות ובאהבה שעשינו בשנים האחרונות. מכבי מצליחה בזכות האנשים שנמצאים בה".

עוזר המאמן הטרי דרק שארפ, אמר: "זה נהדר להיות עוזר המאמן. החודש הראשון היה חוויה מיוחדת ושלב חדש בחיים שלי. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להגיע לשחקנים ואני עדיין שמח מאוד להיות כאן ולעזור לקבוצה לגדול ולהשתפר".

ריצ'רד הנדריקס התראיין עוד לפני מסיבת העיתונאים לוואלה! ספורט והתייחס לפרסומים לפיהם מכבי תל אביב עשויה להשאיל אותו. הנדריקס אמר: "אני תמיד שמח להיות במכבי תל אביב, בדיוק כמו בשנה שעברה. מבחינתי אני מצפה לעוד עונה נהדרת עם הקבוצה, אני חושב שהייתה לי עונה טובה ותרמתי לקבוצה. לדעת שיש קבוצות אחרות שרוצות אותי באירופה זה מחמיא, אבל אני מתרכז במאה אחוז במטרה שלי והיא להיות במכבי ולשחק הכי טוב שאני יכול".

שמעון מזרחי: "היריבות ביורוליג התחזקו משמעותית”

במסיבת העיתונאים התייחס יושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, בפתיחה לשינוי הסטטוס של דרק שארפ, שעובר לעמדת עוזר המאמן, ואמר: "חברנו היקר דרק שארפ יושב כאן איתנו עם הצוות המקצועי. זה דבר חשוב מאוד למועדון ומראה את ההמשכיות. שחקן שנתן את כל מה שיש לו למועדון, יקנה מהידע ומהרוח שלו לשחקנים. אני יכול לברך שזכינו לעוזר מאמן כזה".

על השנה הצפויה של הצהובים, אמר מזרחי: "השנה נשחק בשלוש ליגות: הליגה הישראלית, היורוליג והליגה האדריאטית, שהיא ליגה ברמה גבוהה מאוד. זה עומס לא קטן של 80 משחקים, אבל מה שקרה בעקבות השביתה ב-NBA הוא שזכינו לשחקן בשיעור קומה גדול כמו ג'ורדן פארמר. השביתה הזו הביאה כ-40 שחקנים מה-NBA לאירופה, כמובן שזה משנה את הרמה וגם היריבות שלנו התחזקו משמעותית. זו עונה ארוכה מאוד ומרתקת ואני מקווה גם עם איכויות גבוהות מאוד. אני מקווה שהיא תהיה לא פחות טובה מהעונה שעברה". לגבי המנויים, אמר מזרחי: "המנויים שהנפקנו נמכרו, למעט כמות קטנה מאוד שאנחנו שומרים לקבוצות האורחות".

במסיבת העיתונאים עלה נושאו של ג'רמי פארגו, שנמצא בבוררות. מזרחי אמר על כך: "אנחנו בבוררות מול ג'רמי פארגו בפיב"א. הצדדים הגישו את הטיעונים שלהם. אני מאמין שעד אמצע אוקטובר הדברים יתבהרו". בלאט הוסיף: "אני לא יודע אם אני הכתובת לגבי המצב של ג'רמי פארגו. כרגע יש לנו קבוצה נהדרת. הגעתי ומצאתי קבוצה מוכנה, הרבה בזכות העבודה של האנשים פה. אם נצטרך להוסיף שחקן בשלב מאוחר יותר, נעשה את זה. דובר על הרבה אפשרויות, רובן יוצרו על ידי התקשורת".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully