וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן נפגש עם הפועל תל אביב

הבעלים של מכבי חיפה ערך פגישה חשאית עם ראשי המועדון האדום והחל בבדיקות כדי לרכוש את המועדון. נציגו של רוזן: "ישבנו ושמענו. כרגע עדיין שום דבר לא סגור". הפועל ת"א סירבה להגיב

לפני מספר ימים ערכו ג'ף רוזן וראשי הפועל תל אביב פגישה חשאית, כאשר על הפרק הצטרפות אפשרית של איש העסקים האמריקאי למועדון. במהלך הפגישה קיבלו רוזן ואנשיו סקירה כללית אודות מבנהו ומצבו הפיננסי של המועדון, כאשר רוזן הודיע שיערוך בדיקות נוספות וימשיך במגעים בקרוב.

רוזן, שמחזיק כיום בבעלות מלאה על מכבי חיפה, בחן כבר לפני מספר שנים את האפשרות לרכוש את הפועל, עוד בטרם הצטרף לחיפה. לאחרונה החל רוזן לבחון אלטרנטיבות נוספות בכדורסל הישראלי, ככל הנראה על רקע אכזבתו מהתמיכה הכלכלית לה הוא זוכה מעיריית חיפה.

"נפגשנו איתם, אחרי שבהפועל פנו אלינו", הגיב ארנון שירן, נציגו של רוזן. "ישבנו ושמענו. אנחנו עוד לא יודעים באיזו ליגה הפועל תשחק. אולי רק בשבוע הבא זה יתברר, אבל עד אז ייתכן שנקבל החלטה להישאר בחיפה. אני יכול לומר שבניגוד לפרסומים, עדיין לא החלטנו האם אנחנו נשארים בחיפה, אבל הישארות היא אופציה ריאלית. כרגע עדיין שום דבר לא סגור".

בהפועל תל אביב סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully