וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לבקעה על הפועל תל אביב

ערב מדהים של דילייני סידר לבקעה 64:65 ו-0:2 בסדרת הגמר המותחת. האדומים איבדו יתרון שלוש נקודות בשש שניות הסיום

כשהיא עם הגב אל הקיר ולאחר שאיבדה את יתרון הביתיות בעקבות ההפסד במשחק הראשון בסדרת הגמר, הגיעה הערב (חמישי) הפועל תל אביב עם 500 מאוהדיה לגני תקווה במטרה לחזור לעניינים. אחרי 40 דקות מותחות במשחק פלייאוף קלאסי ומלא עצבים, האדומים בעטו בדלי והפסידו במו ידיהם את המשחק השני, למרות שהוליכו בשלוש נקודות כשנותרו שש שניות לסיום. הבקעה ניצחה 64:65 בזכות פיניש אדיר של פול דילייני הנפלא וכעת מובילה 0:2 בסדרה, עם אפשרות לסגור את הסיפור ביום שני.

פול דילייני שחקן מ.כ. הבקעה (שמאל) חוגג עם איתי גרינבוים. ברני ארדוב
ניצח לבדו את המשחק. דילייני/ברני ארדוב

פתיחת המשחק הייתה שקולה, כשסטפון ברדפורד החזיק את הבקעה בעניינים עם נקודות שהעניקו יתרון 10:11 אחרי חמש דקות. הפועל תל אביב קיוותה לקבל הפעם יותר מאדריאן אוטר שחוזר לאיטו מהפציעה הקשה, והוא סיפק את הסחורה עם שמונה נקודות וסידר לאדומים יתרון 13:18 בתום הרבע הראשון. ברבע השני ההגנות ובעיקר הלחץ דיברו, כששתי הקבוצות התקשו לקלוע. בריאן אוסברי קטע שש דקות ללא סל של הפועל וגם קבע 26:27 לאדומים במחצית.

ברדפורד חזר מפוקס מחדר ההלבשה ויחד עם דילייני הוביל את הבקעה ליתרון, אבל המארחים לא הצליחו לקלוע ולו שלשה אחת, כך שהפועל תל אביב נותרה בתמונה ופיגרה רק 44:43 בסיום הרבע השלישי. העסק התחמם בפתיחת הרבע הרביעי עם עימות פיזי בין ברדפורד לאוסברי, כשגם שרון אברהמי קיבל עבירה טכנית. טוהר חיימוביץ' הקפיץ את האדומים עם נקודות מצוינות, כשמנגד אבי אשכנזי חיקה את עמיתו וקיבל גם הוא טכנית.

הדרמה האמיתית הייתה בחמש הדקות האחרונות. הפועל, שקלעה באחוזים נוראיים מהקו (2 מ-12 עד העבירה הטכנית) דייקה בארבע זריקות רצופות ועלתה ליתרון 51:56, בעוד הבקעה המשיכה להחטיא מחוץ לקשת (0 מ-15). דילייני עמד בלחץ והצליח להפוך את התוצאה ל-56:57 עם נקודות מהקו וחדירה מצוינת, אבל בצד השני חיימוביץ' החזיר את היתרון להפועל עם שלשה לפני שיחזקאל סקוור דייק מהקו וקבע 59:59 לקראת הדקה האחרונה.

דילייני ניצל איבוד כדור של חיימוביץ' עם סל נהדר, אבל שלשה גדולה של אוסברי החזירה את היתרון להפועל וחיימוביץ' העלה ל-61:64 במקום למשוך את הזמן. כשנותרו שש שניות, דילייני נשלח אל הקו, קלע את הראשונה והחטיא בכוונה את השנייה. הזר המצוין של הבקעה לקח את הכדור החוזר בעצמו, קלע כדי להשוות ואף סחט עבירה. דילייני דייק מהקו וקבע 64:65 דרמטי בסיום. 0:2 לבקעה בסדרה מופלאה.

אגב, מוקדם יותר נענשה הפועל תל אביב בבית הדין בעקבות אירועי המשחק הקודם ונקנסה ב-7,500 שקלים.

קלעו למ.כ הבקעה: פול דילייני 27 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, סטפון ברדפורד 22 ו-11 ריבאונדים, יחזקאל סקוורר, איתי גרינבוים ומוטי מוסקוביץ' 4 נקודות כל אחד, איתי לב (7 ריבאונדים) ואור שאלתיאל 2 נקודות כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: בריאן אוסברי 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, אדריאן אוטר 14 ו-12 ריבאונדים, טוהר חיימוביץ' 12, אלעד אליהו 6, ירדן שוורצמן 4, יריב רוקני 2, ירון להט 1 ו-7 ריבאונדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

אבי אשכנזי: "צריכים להוריד פה אנשים מחגיגות המימונה האלה"

מאמן הבקעה אבי אשכנזי לא נסחף באופוריה: "המשחק התחיל דרדל'ה, המשיך דרדל'ה וקיבלנו דרמה גדולה. שיחקנו רע מאוד, גם הפועל תל אביב. לא שיחקנו טוב, לא נהניתי, אבל הניצחון והיתרון 0:2 חשוב מאוד. הסדרה רחוקה מלהיות גמורה".

אשכנזי הוסיף: "יכולת גדולה של פול דילייני לא תספיק כדי לנצח את הסדרה. כדי לעלות מדרגה צריך לשחק יותר טוב. אנחנו צריכים להוריד פה כמה אנשים מחגיגות המימונה האלה. משחק ההתקפה שלנו היה פאתטי. גם שלהם, אבל אותי לא מעניינות הבעיות שלהם".

בצד השני, שרון אברהמי נותר המום: "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה עדיין. מה שהיה פה זו קומדיה של טעויות, פשוט גנבו לנו את המשחק. לא היינו צריכים לזרוק את הזריקה האחרונה לסל. עשינו טעויות בסוף שפשוט אין לי מילים. עצרנו את הבקעה על 60 נקודות, אבל עשינו טעויות קשות בסוף ופשוט כואב הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully