וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "המקום שלנו בליגת העל"

מאמן הפועל ת"א חגג את ההעפלה לגמר הפלייאוף: "הקבוצה הזאת מדהימה". חיימוביץ': "אין מצב שאנחנו לא מנצחים בגמר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה שמחה השתחררה הערב (שני) בהדר יוסף, שם הביסה הפועל תל אביב 71:95 את הפועל יקנעם/מגידו כדי להבטיח את מקומה בסדרת הגמר של פלייאוף הליגה הלאומית. בניגוד לצמד המשחקים הראשונים בסדרה, הפעם הקבוצה של שרון אברהמי לא נתקלה באף קושי, ונעזרה ביכולת גדולה ואופיינית של בריאן אוסברי על מנת לסגור את חצי הגמר על 1:2, ולהתקרב סדרה אחת מהעפלה לליגת העל. בסדרת הגמר שתצא לדרך כבר ביום חמישי יפגשו האדומים את מ.כ. הבקעה, שדרסה במשחק המקביל את אליצור יבנה 75:104, ניצחה גם היא 1:2 בחצי הגמר, ותקווה לעמוד בדרכה של קבוצת האוהדים לליגה העליונה.

חיימוביץ': "הקבוצה הזאת נבנתה לסיים במקום הראשון"

"אנחנו מאוד גאים ועכשיו אנחנו רוצים לבוא לגמר ולנצח. המקום שלנו הוא בליגת העל", אמר שרון אברהמי המאושר עם תום המשחק. המאמן האדום נשאל כיצד הצליחה קבוצתו להימנע ממשחק צמוד, בניגוד לשני המפגשים הראשונים, ואמר: "דיברנו על לעצור את מילר וקלמנטה והשחקנים ביצעו את ההוראות מדהים. אין לנו הרבה זמן לשמוח, אנחנו צריכים לחשוב על הבקעה. יצאנו ממצב לא פשוט כי הקבוצה הזאת מדהימה".

בריאן אוסברי, שנתן הצגה נוספת שהפעם כללה 30 נקודות ו-14 ריבאונדים, הוסיף: "ידענו מה אנחנו צריכים לעשות ובאנו לשחק חזק מההתחלה. הקהל דחף אותנו והרוח הייתה נכונה כמו כל העונה. הישג גדול לעלות לגמר, עכשיו צריך לנצח אותו".

טוהר חיימוביץ', אחד הסמלים של הקבוצה ומי שהחמיץ לא מעט זמן בשל פציעות, שיחק הערב 17 דקות והשיב בשמונה נקודות, סיכם: "הייתה פה אווירה של כדורסל ואני מקווה שזה ימשיך בליגת העל. כולי צמרמורת. באנו מוכנים, קיבלנו פה סטירה במשחק הראשון והיינו חייבים לבוא יותר דרוכים. עם אווירה כזאת, אין מצב שאנחנו לא מנצחים בגמר. אין סיכוי שמישהו יסיים לפנינו. הקבוצה הזאת נבנתה כדי לסיים במקום הראשון".

מנגד, המאמן המפסיד אוהד יתום אולי יתנחם בהצגה היפה של קבוצתו למשך 2/3 מהסדרה. אוהד יתום: "עשינו עונה ענקית ואחרי ההפסד אנחנו מבינים את זה עוד יותר. רצינו אליפות וזה יקרה בעונה הבאה. השחקנים התקדמו העונה, למרות שלא ראינו את זה היום. אני רוצה להודות למכבי תל אביב שבאו לעמק והרימו את הפרויקט הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אשכנזי: "הפועל לא מעניינת אותי"

חצי הגמר השני היה עוד פחות צמוד, כאשר רבע אחרון מדהים של 16:38 העניק למ.כ. הבקעה 75:104 ענק על אליצור יבנה, ומקום של כבוד בגמר הפלייאוף מול האדומים מהדר יוסף. גיבור המשחק היה פול דילייני, שנתן אולי את ההצגה המרשימה ביותר העונה בנוף הכדורסל שלנו, הפציץ 48 נקודות (8 שלשות) ואמר בסיום: "זו הייתה סדרה קשה. היה לנו מזל שהגענו כל כך רחוק, אבל בגמר זה יהיה יותר קשה. אני מאמין שבעונה הבאה נהיה בליגת העל".

אבי אשכנזי, שהגיע לבקעה באמצע העונה והוליך אותה לגמר הפלייאוף, הוסיף: "שיחקנו הגנה טובה ברוב שלבי המשחק ולפול דילייני היו אחוזי קליעה אדירים. מבחינה התקפית, ראינו תצוגה מצוינת של השחקנים. ניצלנו היטב את יתרון הביתיות שעליו עבדנו במשך כל העונה. הפועל תל אביב? היא לא מעניינת אותי. מי שהגיע לכאן, ראה חווית משחק נהדרת, וזה לא פחות חשוב מניצחון כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully