וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלוטיקמן, מאחוריך: הבלוג של אורי שלף

עו"ד אורי שלף

28.4.2011 / 14:27

לא בטוח שהפועל תל אביב תעלה ליגה. אבל הדרמה מול יקנעם תיכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון. הבלוג של שלף

מאות משחקים רואה כל אוהד ספורט ממוצע בחייו, חלק מאיתנו יגיע גם לאלפים ברבות השנים. את רובם הגדול נשכח כאילו לא היו, עשרות יישארו לנו כזיכרון רחוק ואילו רק אחדים יחרטו בתודעתנו לעד. אני חושב על כמה עשרות מפגשי חצי גמר שראיתי בשני העשורים האחרונים, גביע המדינה, חצי גמר פלייאוף בארץ ובנ.ב.א, פיינל פור מכללות, ליגת האלופות, מונדיאל, יורו, רק תגידו. כלום אני לא זוכר, את משחק מספר 2 בחצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית מול הפועל/מכבי/יקנעם/מגידו אני כבר לא אשכח, לא אני, לא מאות האוהדים שליוו אותנו במשמר העמק ולא האלפים שראו בטלוויזיה, זה משחק שייחרת בתודעה של כל אוהד הפועל ת"א בכדורסל. כמה כבר היו לנו כאלו? זלוטיקמן וטפירו נגד מכבי, ננו מרקוביץ' נגד ירושלים, התוספת האחרונה, ניר גלאון ברבע גמר גביע האיגוד עת עוד היינו בליגה א' ועכשיו ירון להט.

שלוש דקות בתוך הרבע השלישי ראיתי שחור בעיניים. אנחנו עוד חשבנו שהגרוע מכל, פיגור 11 בחצי, כבר מאחורינו ואז נייט מילר, הזר המצוין של מגידו, דפק עוד שלשה והעלה את קבוצתו ליתרון 16. לא רק מילולית ראיתי שחור בעיניים, אלא גם מעשית. "שחור" שישב לידי ניער אותי וגער בי לא להוריד את הראש, מילולית. מעשית הורדתי את הראש, אבל רק בכדי להשיל מעליי את אגלי זיעת החרדה שמילאו כל חלקה טובה במצחי. עונה שלמה, או יותר נכון ארבע עונות מושלמות, עברו לנגד עיני בכמה שניות, כמו אדם העומד לסיים את תקופתו בעולם הזה. פתאום הבנתי שההפסד בבית במשחק הראשון לא היה מקרי, פתאום הבנתי את המשמעות של פלייאוף. שלוש דקות בתוך הרבע השלישי גם השחקנים הבינו את זה.

הבעיה היא שזה עוד לא נגמר, עוד יש משחק שלישי ואולי טוב שכך. משחקים כאלו מזכירים לכולם למה אנחנו כל כך אוהבים כדורסל וכדורסל ישראלי בפרט. כל מי שהיה במשמר העמק חש את זה על בשרו, לכל אלף וחמש מאות ברי המזל שיזכו להיות במשחק השלישי בהדר יוסף מחכה חוויה שכמוה אין הרבה בספורט הישראלי. חבל רק שבאמצע תקוע לו איגוד הכדורסל שמתעקש להפריע בדרכו הייחודית. המשחק השלישי יערך ביום שני מוצאי יום השואה בשעה 21:00, נכון זה כבר מוצאי, אבל עדיין לא נעים לשחק אחרי יום שכזה וחוץ מזה 21:00 זו שעה שהרבה ילדים לא מכירים ולי אמרו שלאיגוד יש איש שיווק שיודע את עבודתו. למה לא משחקים ביום שלישי, אתם שואלים? כי הגמר כבר מתחיל ביום חמישי. ולמה הגמר חייב להתחיל כבר ביום חמישי? ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully