וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גברה 85:93 על הפועל חולון

האדומים נעזרו באווירה הלוהטת בהדר יוסף כדי להדיח את היריבה מליגת העל ולהיות הראשונה שמעפילה לרבע גמר הגביע

קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שלישי) שאין צורך להתכונן לשובה למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי, כי למעשה היא כבר שם. האדומים שדורסים את הליגה הלאומית בדרך הבטוחה לליגת העל גברו 85:93 על הפועל חולון במשחק שפתח את משחקי שמינית גמר גביע המדינה, וניצלה את האווירה הנהדרת בהדר יוסף כדי להיות הראשונה שמבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות במפעל.

החולונים אומנם נבלמו במחזור הליגה האחרון עם הפסד ראשון מזה כחודש, אבל הקבוצה של דני פרנקו ציפתה למשחק קל יותר מול הקבוצה מהליגה השנייה. בפועל התפתח קרב צמוד לכל אורך 40 הדקות, כשהזרים של האדומים מחזיקים אותם בתמונה - בריאן אוסברי כיכב עם 34 נקודות ו-15 ריבאונדים ואדריאן אוטר תרם 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות. גם כשהיה נדמה שחולון עומדת לברוח, ובסיום עזרו גם הישראלים של שרון אברהמי לפוש האחרון שהקפיץ את הדר יוסף לשמיים.

הפועל תל אביב פתחה עם ירון להט, ירדן שוורצמן, אלעד אליהו, בריאן אוסברי ואדריאן אוטר. בחולון עלו מורן רוט, רוברט היית, קאסיב פאוול, ריץ' מלצר וניר כהן. חולון נראתה עדיפה בפתיחה, אבל אוסברי התעשת ראשון אצל האדומים והשאיר אותם בתמונה. רוט שמר את האורחים ביתרון קטן לכל אורך הרבע, אבל אוטר עשה את שלו מתחת לסלים ובסיום הרבע הראשון הוליכה חולון רק 26:28.

בפתיחת הרבע השני הפכה הפועל תל אביב את הקערה ושלשה של גל איתן העלתה אותם ליתרון ראשון, 30:33. חולון נעזרה בדקות מצוינות של מלצר וחזרה ל-40:40, אבל שני הזרים של האדומים נשארו חמים, ובמחצית הוליכה הפועל תל אביב 48:51.

היתרון של המקומיים כבר צמח ל-48:53 בתחילת הרבע השלישי, לפני שריצה נגדית של חולון בראשות היית החזירה לה את היתרון עם 56:57. החולונים שמרו על יתרון קטן כשההתלהבות של הפועל תל אביב עלתה לה בלא מעט איבודים, אבל אוסברי התחמם מחדש ועזר לאדומים להוביל 71:72 בסיום הרבע.

ברבע האחרון הדרמה נמשכה כשהקהל המשולהב דחף את שתי הקבוצות לקרב אינטנסיבי, ושלשה של רוט הקפיצה את חולון ל-74:76. הפועל תל אביב המשיכה להחזיק מעמד, והמטוטלת נמשכה עם שלשה של אלעד אליהו שקבעה 80:83 לאדומים, ואוסברי המשיך את המומנטום עם שלשת מומנטום שקבעה 80:87, אחרי חולון נפלה מהרגליים, ובסיום עמדה התוצאה על 85:93.

קלעו להפועל ת"א: בריאן אוסברי 34 נקודות (15 ריבאונדים), אדריאן אוטר 22 (10 ריבאונדים, 5 חסימות), גל איתן 12, אלעד אליהו 11, ירדן שוורצמן 8, יריב רוקני 6.

קלעו להפועל חולון: ריץ' מלצר 28 נקודות (7 ריבאונדים), רוברט היית 18, מורן רוט 17, קאסיב פאוול 12, עמית בן דוד 5, ניר כהן 4.

שחקני הפועל תל אביב כדורסל חוגגים. קובי אליהו
חולמים על דרבי ברבע הגמר. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully