וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: אשדוד, ירושלים, נתניה וחיפה ברבע הגמר

העולה החדשה גברה על בני השרון 74:88, האדומים ניצחו 75:83 בעפולה. חיפה הביסה את ראשל"צ, נתניה את הוד השרון

אחרי ההפתעה של הפועל תל אביב אתמול, נמשך הערב (רביעי) שלב שמינית גמר גביע המדינה עם ארבעה משחקים נוספים. במרכזי שבהם המשיכה מכבי אשדוד הפנטסטית במומנטום המעולה שלה, כשהוכיחה שהיא מסוגלת להוות גם את הלהיט של הגביע: הקבוצה של עופר ברקוביץ' העיפה את בני השרון החזקה עם 74:88 גדול, במשחק שהוא גם סוג של הצהרת כוונות.

מכבי חיפה, שמגמגמת במסגרת הליגה ובאירופה למשך שבועות רבים, אולי מצאה את המפעל האהוב עליה: ללא אלעד חסין החולה עבר עמי נאווי לקמת הבמה, והוביל את הירוקים ל-73:92 גדול על מכבי ראשון לציון, אולי בדרך לצאת סוף סוף לתקופה מוצלחת יותר. הפועל ירושלים קיבלה בחזרה את יוגב אוחיון אך פגשה הפועל עפולה נחושה במיוחד, שבסופו של דבר הסתפקה במחמאות בלבד לאחר שהפסידה 83:75. מי שעלתה לרבע הגמר בצורה הקלה ביותר היא ברק נתניה, שיצאה להוד השרון וחזרה עם 48:93 מוחץ למדי.

מכבי אשדוד – בני השרון 74:88

המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד, עם הרבה קליעות ומעט החטאות, ואחרי שלוש דקות כבר הראה לוח התוצאות 9:11 לשרונים. מייסיאו באסטון שהחליף את שון ג'יימס הפצוע בחמישיה הראה יכולת טובה בפתיחה, והיד המאופסת של שרון ששון בצירוף יכולת מצוינת של לי ניילון עזרה למארחת לטוס קדימה ולעלות ל-16:27 ו-22:29 בתום הרבע הראשון. מאיר טפירו השתלט על הדקות הבאות, גם בקליעה וגם בניהול המשחק, והתעוררות של ניב ברקוביץ' עזרה לאשדוד לחזור ולהשוות ל-35:35. באסטון, פילברטו ריברה וארז כץ שוב עזרו לקבוצתם לברוח, אלא שטפירו וראמל בראדלי אמרו את המילים האחרונות וקבעו 50:50 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

פתיחת הרבע השלישי היתה שייכת לטפירו וג'וש דאנקן שהעלו את המארחת ל-52:57. ההגנה של בני השרון המשיכה לא להיות קיימת גם בדקות הבאות, כאשר רק יכולת אישית גבוהה של ניילון וריברה מנעה מהעולה החדשה לברוח. עם זאת, גם כאשר עלו הקבוצות לרבע המכריע עמד היתרון בצד האשדודי - 61:68. ג'וש דאנקן הנפלא המשיך ללהטט, המארחת הנחושה נלחמה על כל כדור, ושלשה של אור איתן קבעה 68:80, ארבע דקות לסיום. גמור? בהחלט. בעוד שבני השרון הרימה ידיים אשדוד המשיכה לחגוג אל מול הקהל הנפלא שלה, וראמל בראדלי תקע את המסמר האחרון עם שלשה שקבעה 68:88 מדהים, ועד הסיום הצליחו השרונים רק לצמק, אך לא יותר. זה נגמר ב-74:88 לקבוצה הפנטסטית של עופר ברקוביץ', שלא מפסיקה להפתיע.

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש דאנקן 25, מאיר טפירו 20, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ראמל בראדלי 16 ו-6 ריבאונדים, ג'וש קרטר 12, אור איתן 7, ניב ברקוביץ' 6, דניאל גור אריה 2.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 21, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מייסיאו באסטון 17 ו-6 ריבאונדים, פילברטו ריברה 11 ו-6 אסיסטים, דן גרונפלד וארז כץ (7 ריבאונדים) 8 נקודות כל אחד, שרון ששון 7, בן רייס 2.

מכבי חיפה – מכבי ראשון לציון 73:92

חיפה פתחה בסערה, כאשר אלישי כדיר וסילבן לנדסברג חלקו ביניהם את תשע הנקודות הראשונות (0:9). הכתומים מצאו את הסל לראשונה רק אחרי חמש דקות, אך המארחת המשיכה להציג התקפה עם המון פרגון שעזרה לה לרדת ביתרון 12:25 בסיום הרבע הראשון. דרק לואו, שקלע שלשה ממש על הבאזר, המשיך במומנטום גם בדקות הבאות והעלה את חיפה ליתרון שיא - 14:33. יתרון שיא אמרנו? ובכן, הוא נשבר שוב ושוב בדקות הבאות, כאשר גם פרנק רובינסון ומרקו קילינגסוורת' הצטרפו לחגיגה וקבע 20:43. דקות הסיום של המחצית היו שייכות ללנדסברג, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הובילה חיפה 29:50.

ריימר מורגן וניצן חנוכי ניסו להצעיד את קבוצתם בחזרה לעניינים, אך לנדסברג, דרק לואו וקילינגסוורת' פשוט לא אפשרו זאת, דאגו לשמור על מחסום 20 הפרש, ועלו לעשר הדקות המכריעות עדיין ביתרון ענק - 48:69. מיותר לציין שמשם ראשון לציון העלובה כבר לא הצליחה לחזור, ולמען האמת היא אפילו לא היתה קרובה. מורגן ודווין מיטשל עוד שיפרו במעט את הסטטיסטיקה, אך לא יותר. זה נגמר ב-73:92 גדול למכבי חיפה ועמי נאווי, ובהחלט מעניין לראות מה יקרה כעת עם אלעד חסין, ג'ף רוזן, והמועדון הירוק.

קלעו למכבי חיפה: סטיבן לנדסברג 22 ו-5 אסיסטים, דרק לואו 19, מרקו קילינגסוורת' ואלישי כדיר 15 נקודות ו-7 ריבאונדים כל אחד, פרנק רובינסון 9 נקודות, 10 ריבאנדים ו-9 אסיסטים, רוברט רות'בארט 6, דרו האוזמן 4, סאשה בראטיץ' 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: ריימר מורגן 18 ו-9 ריבאונדים, אייזאה סוואן 13, דווין מיטשל 12 ו-10 אסיסטים, ניצן חנוכי 11, איגור נסטרנקו ומקגי 6 כל אחד, יהוא אורלנד 3, טאקר ואריאלי 2 כל אחד.

הפועל עפולה – הפועל ירושלים 83:75

משה מזרחי המשיך את היכולת הטובה שלו כשפתח עם שלשה ויכולת טובה של חכמון העלתה את האורחים ליתרון 0:5. הוג' שמר את עפולה קרובה במו ידיו אבל ריץ' העלה ליתרון 7. המארחים קיבלו תרומה טובה ממרקסון, צימקו ל-2 בלבד, לפני שירושלים הצליחה לפתוח פער קל, ועם נקודות של ריץ' ירדה ביתרון 17:23 בסיום הרבע הראשון. עפולה שוב הצליחה לצמק, אבל אז הגיעה הריצה של האורחים, כשאוחיון וריץ' תפרו שלשות מוצלחות והריצו את ירושלים ל-4:12 ויתרון 15. הוג' שוב היה האיש של המארחים, שלשה של מזרחי שמרה על הפער עבור ירושלים, אבל שלשה מן העבר השני של אליהו ונקודות של וואליס הורידו את האורחים בפיגור 46:34 במחצית.

שלשה של שמידט קירבה את המארחים בפתיחת הרבע השלישי עד פיגור 7 בלבד, אבל מזרחי המשיך בכושר המצויין שלו מחוץ לקשת, וצלף עוד שלשה. עפולה לא הרימה ידיים, אליהו הקפיץ את הקהל המקומי עם שלשה גדולה ושמידט הוסיף אחת משלו כדי לצמק ל-53:47. מרקסון והמארחים המשיכו לעשות לשחקניו של קטש כאב ראש ולא נתנו לירושלים לברוח, אבל ריץ' המשיך להיות האיש של האדומים, ויחד עם דאוול הוריד את האורחים ביתרון 55:71 לפני הרבע האחרון. אליהו וחבריו האמינו שהם מסוגלים לעשות את הבלתי אפשרי, והצליחו להוריד ל-8 בלבד, אבל נקודות של אוחיון דקה לסיום מנעה מהמארחים את הגשמת החלום, ובעפולה ייאלצו להסתפק במחמאות.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייסון ריץ' 19, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, משה מזרחי 17 ו-5 ריבאונדים, יוגב אוחיון 15, סם קלנסי 12 ו-8 ריבאונדים, ליאור חכמון 9, דיון דאוול 7 ו-6 ריבאונדים, וויל סולומון 4 ו-6 אסיסטים.

קלעו להפועל עפולה: הוג' 23, אבי אליהו ושמידט 13 נקודות כל אחד, בריאנט מרקסון 11, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וואליס 9, סולומוביץ' 5, יואב דביר 1.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מכבי הוד השרון – ברק נתניה 93:48

נתניה פתחה מצויין מתחת לסל ועלתה ליתרון 2:10 מהיר בזכות וושהאם ו-ווטסון. שרביט הותיר את המארחים קרוב, אבל המומנטום של האורחים נמשך, רומאו טרוויס נכנס גם הוא לעניינים ונתניה הוליכה 8:21. הוד השרון ניסתה לחזור אבל האורחים שמרו על היתרון וירדו ב-12:25 בסיום הרבע הראשון. הוד השרון לא מצאה את הטבעת במשך יותר משש דקות ברבע השני, ונתניה ניצלה זאת כדי לרוץ עד יתרון 22 כשטראוויס מנצח על החגיגה. אלפסי הרשה לעצמו לתת כמעט לכל שחקני הסגל להגיע אל הפרקט, אסנטי ויאנגר גם הם עלו אל הלוח בעוד נתניה ירדה ביתרון מוחץ במחצית, 20:46.

בדיוק כמו בשני הרבעים שקדמו לו, המארחים פתחו את הרבע השלישי לא נקודות במשך דקות ארוכות, ולשחקניו של אלפסי לא היו סנטימנטים, בעודם טסים עד יתרון 20:54. עמית ביר-כץ ושרוני הגיבו ב-0:7 שצימק מעט את הפיגור, אבל זה רק העיר את האורחים, שביצעו ריצה משלהם, הגבוהים של נתניה עשו ככל העולה על רוחם, בעוד וושהאם ומקולם מורידים את האורחים ביתרון 33:68 לפני הרבע האחרון. נתניה לא הורידה הילוך, ניצלה עוד קיפאון התקפי מוחלט של הוד השרון וכבר עלתה ליתרון של 47 נקודות, כשהמארחים כבר מתחילים לחשוב שוב על מאבקי התחתית בליגה הלאומית.

קלעו לברק נתניה: רומאו טראוויס 16 ו-7 ריבאונדים, אלטון בראון 14 ו-6 ריבאונדים, טוני וושהאם 12 ו-8 אסיסטים, אריק מקולם 11, ערן ודוד אסנטי 8 נקודות כל אחד, אלירן גואטה 7 ו-10 ריבאונדים, כריס ווטסון 6, אדריאן בנקס 5, טוני יאנגר 4 ו-7 ריבאונדים, אוריה גור 2.

קלעו למכבי הוד השרון: בן שרוני ועמית ביר-כץ (6 ריבאונדים) 9 נקודות כל אחד, אורן מנסקי 8, קובי שרביט ולוי 6 נקודות כל אחד, שחר שעיביי ורון 4 כל אחד, ג'יטים יאנג 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully