וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ עם דנילו פינוק

3.6.2010 / 10:37

המועדון הירוק, שסיים את העונה החולפת באכזבה, הגיש הצעה לגארד הפנמי של ברק נתניה, שהצטיין נגד חיפה ברבע הגמר

שלושה שבועות אחרי שגמרה את העונה באכזבה עם ההדחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי ברק נתניה, החלה מכבי חיפה, עם מאמנה החדש אלעד חסין, בהכנות לקראת העונה הבאה.

בחיפה פנו בימים האחרונים לגארד ברק נתניה דנילו פינוק, שהצטיין בסדרה מול חיפה והגישו לו הצעה כספית שעשויה להוביל את השחקן הפנמי למועדון הירוק כבר בימים הקרובים. דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, סירב לאשר את הידיעה ומסר בתגובה: "איננו מתכוונים להתייחס לכל ידיעה שעולה בהקשר של הקבוצה בעונת שוק ההעברות".

פינוק (1.96, 27), יליד טקסס להורים ממוצא פנמי, הוא בוגר מכללת ג'ורג' וושינגטון משנת 2006, שלאחריה נבחר בדראפט 2006 במקום ה-58 על ידי דאלאס מבריקס, אך מעולם לא שיחק ב-NBA. את עונת 2006/7 פתח בקבוצת גיסן הגרמנית, אך אחרי שמונה משחקים עזב וסיים את העונה בליגת הפיתוח.

בעונה שלאחר מכן שיחק במדי קולוסוס רודוס היוונית, במדיה קלע 15 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים למשחק. את עונת 2008/9 העביר ברוזטו מהליגה האיטלקית השניה בה קלע 16.3 נקודות והוסיף 4.8 ריבאונדים למשחק, ואת החודשיים האחרונים של העונה העביר בליברטאד הארגנטינאית. העונה הגיע לנתניה, והפך מיידית לאחד השחקנים החמים בליגת העל. ב-27 משחקים קלע 19.1 נקודות, הוסיף 4.7 ריבאונדים ומסר 3.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully