וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ברור לאן המועדון הזה מידרדר"

גורם במכבי תל אביב הגיב לצעד חסר התקדים של הקבוצה, שהודיעה לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי על קיצוץ בשכר שינוע בין 4-5 אחוזים. ההחלטה התקבלה במרמור, הזרים מתנגדים. יו"ר ארגון השחקנים: "אי אפשר לחייב את השחקנים לקצץ"

בצעד חסר תקדים תקצץ מכבי תל אביב במשכורות עובדיה, לרבות משכר שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי, בשיעור של בין ארבעה לחמישה אחוזים - כך נודע לוואלה! ספורט.

בשבועות האחרונים הודיעה הקבוצה לעובדיה, כי לאור צעדי התייעלות כלכליים היא החליטה להפחית משכרם. יש להדגיש כי מדובר בקיצוץ שמתבצע לראשונה בתולדות המועדון. הנפגעים העיקריים, כמובן, יהיו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי. מדובר בצעד שאמור לחסוך למועדון מאות אלפי דולרים בעונה הקרובה.

ההודעה התקבלה במרמור בקרב חלק מאנשי הקבוצה. עם זאת, טענה ההנהלה באוזניהם כי היא עשויה "לפצות" את חלקם על הקיצוץ בעונה הבאה.

"לא ברור לאן המועדון הזה מידרדר", אמר גורם במכבי לוואלה! ספורט. "זה היה באוויר כבר כמה שבועות. פשוט הודיעו לכולנו על הקיצוץ הזה, לא שאלו אף אחד. הרבה שחקנים מסתובבים מאז עם הראש למטה, עושים פרצופים. רוב השחקנים הזרים לא יתנו לזה יד. הם מתנגדים לקיצוץ וידרשו את הכסף בחזרה. למה שהם יסכימו לקצץ? מה, הם פראיירים?".

יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, הגיב להתפתחויות הללו ואמר: "לא פנו אלינו באופן רשמי בעניין. בדרך כלל כשקבוצה נקלעת לקשיים, כמו שקרה עם עירוני נהריה, אז פונים אליי לנהל משא ומתן על תוכנית הבראה. לא שאני חושב שהמצב הוא כמו שהיה בנהריה, אבל מנהלים משא ומתן על חתימת תוכנית קיבוצית ואז יש אפשרות להגיע להסכם על החתמת השחקנים ועל הפחתה באופן שווה לכל השחקנים.

"אם פונים לשחקן מסוים ואומרים לו שיקצץ בחמישה אחוז, חייבים את ההסכם שלו", מוסיף אלון. "אם השחקן מסרב, אי אפשר לחייב אותו. זה חייב להיות בהסכמה או של השחקן באופן אישי או שלי, אם אני ממונה כמייצג השחקנים. בכל מקרה, היו מקרים מעולם והיו פניות בעבר של ראשי קבוצות לבצע קיצוץ אבל המהלך הזה לא יכול להיעשות באופן חד צדדי. אם מקצצים, צריך לחתום על החוזים ולהעביר לבקרת התקציבים חוזים חדשים, כי הערבויות קטנות בהתאמה. אם אקבל פנייה מהקפטן, אני אכנס לעובי הקורה".

שמעון מזרחי ומכבי תל אביב סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully