וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראוויס בסט הוצע להפועל חולון

20.1.2010 / 18:14

הרכז הוותיק (37, 1.80 מ'), בעל עבר של 10 עונות ב-NBA, הוצע לקבוצת התחתית של דורסמן. נהריה: דימרקו ג'ונסון שוחרר

הפועל חולון לא מרפה מנסיונות החיזוק שלה מאז הגעתו של המאמן מיקי דורסמן, ולאחר החתמתם של סשה בראטיץ' ואנטוניו גרייבס בשבוע שעבר, מחפשת הקבוצה רכז זר על מנת להשלים את הסגל. אחד השמות שעלו בהקשר הקבוצה בימים האחרונים הוא שחקן ה-NBA לשעבר טראוויס בסט, שסוכנו האמריקאי יצר קשר עם מאמן הקבוצה מיקי דורסמן והציע לו את שירותיו. דורסמן עצמו עדיין לא החזיר תשובה, ובחולון לא פסלו את אפשרות המעבר של בסט.

בסט (37, 1.80 מ'), בוגר מכללת ג'ורג'יה טק משנת 1995, נבחר על ידי אינדיאנה פייסרס במקום ה-23 בדראפט 1995, ושיחק בשורותיה במשך 6 עונות, במהלכן הופיע עם הקבוצה בגמר ה-NBA. עונתו הטובה ביותר היתה ב-2000/1, אז קלע 11.9 נקודות והוסיף 6.1 אסיסטים למשחק. באמצע עונת 2001/2 עזב את אינדיאנה לשיקגו, שם שיחק עד לסיום העונה ולאחר מכן שיחק במיאמי, דאלאס וניו ג'רזי, כשבכל קבוצה הוא משלים עונה אחת. בעונת 2005/6 עזב את ארצות הברית לטובת קאזאן, ולאחר עונה אחת הגיע לאיטליה שם שיחק בשלושת העונות האחרונות במדי בולוניה (שנתיים) ואבלינו. בעונה שעברה רשם במדי אבלינו 9.6 נקודות ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג.

* עירוני נהריה הודיעה הערב (רביעי) לשחקן הפנים האמריקאי של הקבוצה, דימרקו ג'ונסון, כי הוא משוחרר. ג'ונסון חזר מאוחר מפגרת החורף בגלל עניינים אישיים, ובקבוצה לא היו מרוצים מכושר המשחק שבו השחקן חזר. בנהריה יחפשו בימים הקרובים מחליף לג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully