וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון פורש מכדורסל

6.12.2009 / 11:02

הפורוורד הצבעוני, שסבל מקרע במיניסקוס, החליט לתלות את הנעליים. צפוי להמשיך לאמן במחלקת הנוער של גליל עליון

גילי מוסינזון, אחד השחקנים הצבעוניים שידע הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, הודיע היום (ראשון) על פרישה מכדורסל. מוסינזון שקל בימים האחרונים את צעדיו, זאת לאחר שבדיקת MRI שערך בברכו גילתה קרע במיניסקוס וחשש לקרע באחת מרצועות הברך. המשמעות של הפציעה היא סיום העונה עבור השחקן, שהחליט לרדת לשחק בליגה הארצית במדי הפועל גליל עליון/קצרין. מוסינזון נועץ בימים האחרונים עם מספר אנשים בנוגע לעתידו, אך הפציעה הכריעה אותו, וזמן ההחלמה הארוך הוא שגרם לו להחליט לתלות את הנעליים. מוסינזון צפוי להמשיך לאמן במחלקת הנוער של גליל עליון.

גילי מוסינזון (31, 2.00), בנו של הסופר יגאל מוסינזון, גדל בהפועל תל אביב, ואף היה חלק חשוב מהעלייה של הקבוצה בעונת 1997/8 אך פציעה שעבר בסוף אותה עונה כמעט וגמרה את הקריירה שלו. מוסינזון ישב שנתיים בחוץ לפני שחתם במדי מכבי חדרה. אחרי עונה בחדרה, חתם מוסינזון ברמת גן, בעונה שזכורה יותר מכל בזכות התקרית בין מוסינזון לבין המאמן ארז אדלשטיין. מוסינזון חזר בעונה לאחר מכן להפועל תל אביב, אך אחרי שלא קיבל יותר מדי דקות חתם ברמת השרון.

אחרי שבילה עונה סבירה במדי מכבי ראשון לציון, חזר מוסינזון שוב לאדומים, ורשם שנתיים בהן חוץ מיכולת לא רעה על המגרש הספיק לערוך מספר קרבות אגרוף עם שחקני מכבי תל אביב בדרבים הלוהטים. את עונת 2005/6 פתח מוסינזון בגלבוע/עפולה, אך פציעה מנעה ממנו לשחק בקבוצה ואחרי פגרת החורף חתם בגליל עליון. מוסינזון השלים עונה וחצי בגליל, כשעונת 2007/8 נחשבת הטובה בקריירה שלו בה רשם 12.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק וזכה לזימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל.

בעונה שעברה חתם מוסינזון במדי מכבי ראשון לציון, אך שני מחזורים לפני סיום העונה הושעה מהקבוצה בעקבות סכסוך עם המאמן עופר ברקוביץ', ולא שיחק בפלייאוף. בקיץ האחרון ניהל מגעים עם עירוני רמת גן והפועל עפולה אך העדיף בסופו של דבר לחתום בגליל עליון/קצרין מהארצית, אך נפצע בטורניר הכנה בעמק יזרעאל לפני העונה, פציעה שצפויה להיות האחרונה בקריירה שלו.

עדכון ראשון 5/12 22:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully