וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסישקין הביסה את גליל עליון ללא מוסינזון

11.10.2009 / 22:20

הקבוצה האדומה מתל אביב גברה ללא קושי על גליל עליון בכפר בלום 62:96. מתן נאור: "תחושה נפלאה לשחק מול הקהל הזה"

הפועל אוסישקין פתחה הערב (ראשון) את משחקיה בליגה הארצית כשגברה בצורה משכנעת על הפועל גליל עליון/קצרין בחוץ בתוצאה 62:96. שחקניו של שרון אברהמי פתחו לא טוב את המשחק, בעוד מתן סונגו מוליך את גליל עליון ליתרון ברבע הראשון, אך משחק הגנה טוב של הקבוצה, בראשות מתן נאור שירד מליגת העל, וטוהר חיימוביץ הפכו את התוצאה ונתנו לקבוצה ניצחון ראשון. קלעו לאוסישקין: גל איתן 20, טוהר חיימוביץ 18, יפתח בוכמן 17, מתן נאור 12, אלעד ענבר 7, ירון להט 5, יריב רוקני 4, גלעד שמחוני ויקיר ג'רסי 3 כל אחד, ירדן שוורצמן ואיתי כהן 2 כל אחד.

בקבוצה המארחת התאכזבו מכך שגילי מוסינזון, כוכבה של הקבוצה שגם מאמן במחלקת הנוער של גליל עליון, הודיע אמש כי לא ישחק בגלל פציעה. השחקן נפצע במהלך משחק אימון לפני כשבועיים מול עמק יזרעאל, ועל אף נסיונות להכשירו, לא יכל לשחק. מוסינזון הגיע למועדון רק לאחר שהתגבר על ההחלטה לשחק מול אוסישקין, בה הוא תמך לא מעט בעבר. במשחק חזו כ-1500 צופים, מתוכם 300 אוהדי אוסישקין שעשו את הדרך הארוכה מתל אביב.

המנהל המקצועי של הקבוצה אורי שלף אמר בסיום המשחק: "תמיד כיף לבוא לגליל, הייתה פה אווירה מדהימה. יש לנו קבוצה מצוינת, ואני מקווה שרק נמשיך בדרך בה התחלנו היום". מתן נאור, כוכב הקבוצה, שירד במפתיע בקיץ לליגה השלישית, אחרי שעוד היה בסגל המורחב של נבחרת ישראל סיכם: "משחק חוץ בגליל הוא תמיד משחק קשה, אני שמח שפתחנו ברגל ימין. זו תחושה נפלאה לחזור ולשחק מול הקהל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully